کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: مطمئن باشید از این به بعد که هوا خنک می‌شود، شرایط ما هم بهتر خواهد شد و راحت‌تر امتیاز می‌گیریم.

حسن هوری معتقد است تیمش می‌تواند در این فصل، شگفتی‌ساز باشد. او در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فرق ما با سایر تیم‌ها در این است که در هوای گرم و شرجی آبادان هم امتیاز گرفتیم و همچنین خارج از خانه نیز موفق بودیم.

هوری ادامه داد: کسی فکرش را نمی‌کرد صنعت نفت بتواند چنین پیشرفتی داشته باشد. خدا را شکر که دل مردم آبادان و استان خوزستان را شاد کردیم. البته اگر کمی خوش‌شانسی می‌آوردیم، می‌توانستیم تراکتورسازی را نیز در آبادان شکست دهیم و همین حالا صدرنشین جدول باشیم، ولی فکر می‌کنم بهتر است همین طور آهسته و پیوسته جلو برویم.

دروازه‌بان پا به سن گذاشته اما باتجربه صنعت نفت در مورد دیدار هفته پنجم تیمش مقابل نفت تهران تصریح کرد: می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، اما ضمن احترام به علی دایی، باید نفت تهران هم به ما امتیاز بدهد. ما تیم خوب و باانگیزه‌ای داریم که اگر خدا بخواهد، رتبه‌ای خوب در جدول رده‌بندی به‌دست می‌آورد.

وی در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید از این به بعد که هوا خنک می‌شود، شرایط ما هم بهتر خواهد شد و راحت‌تر امتیاز می‌گیریم. به‌هر حال امیدواریم بهترین اتفاقات برای‌مان رخ بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.