پس از درگیری لفظی برانکو و کی روش صف بندی های جدیدی در فوتبال ایران رخ داد که این پرسش را ایجاد کرد که تیم ملی در مقابل قطر ثروتمند از همه ظرفیت هواداران خود استفاده خواهد برد؟

به گزارش خبرنگار مهر، پس از تنشی که بین کی‌روش و برانکو در مورد اردوی اتریش رخ داد، برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی برای تیم ملی ایران خط و نشان کشیدند و حتی اعلام کردند که علیه کی‌روش در ورزشگاه شعار خواهند داد این کنش با واکنش هواداران استقلال مواجه بود که با منصوریان در صف کی‌روش قرار داشتند ... این واکنش های احساسی البته بسیار بعید است که رخ بدهد اما از همان روزها، کارشناسان فوتبال ایران را نگران کرد که نکند تیم ملی ایران تحت تاثیر دعواهای رنگی باشگاه ها یا تحت تاثیر درگیری لفظی برانکویی قرار بگیرد که خودش آلترناتیو اول جانشینی کی‌روش است.

این دغدغه البته در گذر زمان کم رنگ شد اما با فراخوان استقلال برای هواداران تیم ملی و عدم واکنش به موقع باشگاه پرسپولیس برای اعلام حمایت از تیم ملی ایران این دغدغه دوباره به راه افتاد که آیا تیم ملی ایران از حمایت همه هواداران خود و همه ظرفیت خود بهرمند خواهد شد یا نه؟

کارلوس کی روش البته طی یکی دو مصاحبه اعلام کرد که امروز زمان آن رسیده که همه بدانیم در کدام صف قرار گرفته ایم و قرار است تا کجا جلو برویم اما او هم اشاره مستقیمی به این ماجرا نکرد.

حال در آستانه بازی ایران با قطر باید پرسید که کدام تصور درست است و آیا هواداران پرسپولیس که بیش از نیمی از هواداران فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اند در کنار تیم ملی کشور خودشان قرار می گیرند یا نه؟

پاسخ احتمالی این است که آنها نیمی از ورزشگاه را پر خواهند کرد و تیم ملی کمبودی در مقابل یک تیم عربی بسیار ثروتمند نخواهد داشت اما با این وجود باید برای پاسخ نهایی اندکی صبر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.