سرمربی مس کرمان گفت: تیم ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و زمان لازم داریم تا به این آمادگی برسیم.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نتایج مس کرمان در چهار بازی نخست لیگ دسته یک که چهار تساوی بدست آوردند عنوان کرد: تیم ما دیر شروع کرد و با توجه به بدنسازی که انجام دادیم به زمان نیاز داریم. در چند هفته گذشته تیم ما شرایط رو به رشدی داشته است.

وی در ادامه در مورد اینکه انتظارات از تیم مس کرمان بیشتر است تصریح کرد: به دو دلیل انتظارات از تیم ما بالا رفت، در درجه اول سابقه باشگاه مس در گذشته و در درجه دوم حضور من اما اگر واقع‌بین باشیم این تیم در پایان فصل گذشته در رده هفتم جدول قرار گرفت. بحث بعدی این است که در این فصل بسیاری از بازیکنان تغییر کرده‌اند و بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند. زمان لازم داریم تا به هماهنگی برسیم.

ابراهیم زاده درباره هدف‌گذاری مدیران باشگاه مس کرمان برای این فصل از مسابقات گفت: هدف مدیران و مسئولان این است که بتوانیم یک تیم جوان با پشتوانه خوب داشته باشیم و حداقل در سال آینده جزو تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

مربی پیشین تیم ملی در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر گفت: تیم ایران انسجام خوبی پیدا کرده است. لژیونر‌های جوانی دارد که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و به نظر من می‌تواند در این دیدار موفق شود. امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.