سرمربی پیشین کهکشانی‌ها معتقد است که دستیار قدیمی‌اش در رئال مادرید می‌تواند به انتظار چهار سال کهکشانی‌های برای فتح لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که این فصل در بوندس‌لیگا و به همراه بایرن مونیخ به‌دنبال اضافه کردن یک افتخار دیگر به کارنامه درخشان دوران مربیگری‌اش است، می‌گوید که شاگردان قدیمی‌اش در رئال مادرید می‌توانند در پایان این فصل جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرند.

آنچلوتی ۵۷ ساله که در دو فصل مربیگری‌اش در رئال مادرید نتوانست این تیم را قهرمان اسپانیا کند، معتقد است که دستیار قدیمی‌اش در سانتیاگو برنابئو، زین‌الدین زیدان می‌تواند به انتظار کهکشانی‌ها برای فتح لالیگا که از سال ۲۰۱۲ تا کنون ادامه داشته است، پایان دهد.

کارلتو که در پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ رئال مادرید را ترک کرد، به یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا گفت: در اسپانیا کار سخت است، اما من فکر می‌کنم که امسال نوبت رئال مادرید است که پس از چند سال قهرمان لیگ شود و کریستیانو رونالدو هم در پایان فصل آقای گل خواهد شد.

آخرین قهرمانی که رئال مادرید در لالیگا کسب کرد، در فصل ۱۲-۲۰۱۱ یعنی دومین فصل مربیگری ژوزه مورینیو در سانتیاگو برنابئو بود. از آن زمان تا کنون کهکشانی‌ها فاتح تورنمنت‌هایی مانند جام حذفی اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا (دو بار)، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شده‌اند، اما نتوانستند قهرمان اسپانیا لقب بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.