در شرایطی که مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اصفهان با استقبال قابل توجه رسانه‌ها مواجه شده بود، مسئولان برگزاری مجمع خبرنگاران را به محل برگزاری راه ندادند.

به گزارش خبرنگار مهر، درشرایطی که هیات فوتبال استان اصفهان از هفته‌ها پیش با ارسال نامه‌ای به رسانه‌های گروهی از آنها خواسته بود تا خبرنگاران و تصویربرداران و عکاسان خود را برای پوشش رسانه‌ای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اصفهان معرفی کنند، صبح امروز و پیش از برگزاری این مجمع، مسئولان حفاظت و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از ورود خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های گروهی به مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اصفهان، خودداری کردند.

این اتفاق بی‌سابقه که پس از اتفاقات رسانه‌ای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فارس صورت گرفت، باعث شد که خبرنگاران و عکاسان که کارت ورود به مجمع را نیز دریافت کرده بودند، از ورود به محل برگزاری انتخابات منع شوند.

این در شرایطی بود که پیش از این خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز در محل برگزاری مجمع مکانی به خود اختصاص داده بودند.

بی‌نظمی‌های به وجود آمده از سوی روابط عمومی هیات فوتبال اصفهان باعث شد که با وجود تاکیدات مکرر، چندین نفر از افراد غیرمسئول و غیرخبرنگار در محل استقرار خبرنگاران که تنها یک تلویزیون و بلندگو برای خبرنگاران در آن مستقر شده بود، حضور پیدا کنند و این موضوع مشکلاتی در روند پوشش رسانه‌ای خبرنگاران ایجاد کرده بود.

در حال حاضر مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اصفهان با ۴ کاندیدا به نام‌های عبدالرسول یزدی‌زاده، محمد مُجیری، امیرمسعود هراتیان و عباس اخوان و همچنین علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است و تا ساعتی دیگر رئیس جدید هیات فوتبال اصفهان معرفی خواهد شد

پیش از این علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد به مدت ۱۴ سال ریاست این هیات را برعهده داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.