مهاجم آفریقایی بورسیا دورتموند یک بار دیگر به مسئولان این باشگاه درباره تمایلش برای پیوستن به کهکشانی‌ها تأکید کرده و منتظر دریافت یک پیشنهاد از سوی تیم محبوبش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم روزنامه مارکای اسپانیا در خبری اختصاصی از احتمال عقد قراردادی غیرمنتظره میان پیر اوبامیانگ و باشگاه رئال‌مادرید خبر داده است. در انگیزه پیر امریک اوبامیانگ برای بازی در رئال‌مادرید هیچ تردیدی وجود ندارد. او حتی به پدربزرگش قول داده که یک روز با کهکشانی‌ها قرارداد خواهد بست. مهاجم گابنی بورسیا دورتموند هنوز هم برای عمل به وعده‌اش و بازی در سانتیاگوبرنابئو سراپا انگیزه است.

موضوع جدایی احتمالی اوبامیانگ از بورسیا دورتموند در تابستان امسال سوژه‌ای برای گمانه‌زنی رسانه‌ها بود که در آنها از رئال‌مادرید و چند تیم دیگر به عنوان مشتریان مهاجم دورتموند نام برده شد اما او همانطور که گفته فقط به پیشنهاد رئال‌مادرید گوش می‌کند و این موضوع را هم به اطلاع سران باشگاه دورتموند رسانده که قلباً دوست دارد برای کهکشانی‌ها بازی کند.

با وجود آنکه رئال‌مادرید تابستان امسال آلوارو موراتا را برای تقویت خط حمله‌اش خریده، اوبامیانگ امیدوار است که کهکشانی‌ها برای خریدن او هم دست به کار شوند تا رؤیای او برای بازی در سانتیاگو برنابئو محقق شود، اتفاقی که تنها در صورت ارائه یک پیشنهاد قابل توجه از سوی رئالی‌ها احتمال رخ دادنش وجود دارد.

مذاکرات طرفین هنوز وارد مقطعی جدی نشده امابا توجه به روابط خوبی که میان مسئولان باشگاه رئال‌مادرید و مدیر اجرایی باشگاه دورتموند رینهارد رائوبال و نیز مدیر ورزشی آن میشائیل زورک وجود دارد، احتمال به وقوع پیوستن چنین اتفاقی خیلی هم بعید نیست. اینکه آیا چنین قرارداد غیرمنتظره‌ای میان دو باشگاه در ساعات پایانی بازار نقل‌و‌انتقالات منعقد شود مشخص نیست. اگر اوبامیانگ در آلمان ماندنی شود، هدف او در فصل جدید گرفتن جای روبرت لواندوفسکی به عنوان آقای گل بوندس‌لیگا و بیشتر ترغیب کردن رئالی‌ها برای جذب او در فصل آینده خواهد بود. دورتموندی‌ها اما می‌توانند آسوده‌خاطر باشند که هیچ تیمی جز رئال‌مادرید نمی‌تواند ماشین گلزنی‌شان را از چنگ آنها درآورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.