سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت:برای بازی مقابل پرسپولیس آماده هستیم و امیدواریم در این دیدار به برتری برسیم.

پیمان صاحب‌جمعی سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که می‌دانید این بازی حساس است و ما در طول هفته گذشته روی مباحث روحی و روانی تیم‌مان کار کردیم.

وی افزود: امیدوارم که شاگردانم بتوانند آنچه که من می‌خواهم را در زمین پیاده کنند و بتوانند در این بازی مهم به برتری برسند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا همه بازیکنانش را در اختیار دارد یا خیر، گفت: مدافع وسط تیم من به نام رمضانی از ناحیه مچ پا و همچنین شایان اعلایی مدافع چپ تیم دچار آسیب‌دیدگی هستند.

صاحب‌جمعی در خصوص اینکه آیا از امید نورافکن در ترکیب امید استقلال استفاده می‌شود یا خیر، گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم این موضوع قطعی نشده ولی ما درخواست‌مان را به تیم بزرگسالان داده‌ایم و امیدواریم نورافکن بتواند برای ما بازی کند.

وی در خصوص محمدعلی یحیوی و اضافه شدن او به کادر فنی امید استقلال گفت: یحیوی از ۲ روز پیش به ما اضافه شد و قرار است مسئولیت دروازه‌بانان ما را بر عهده بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش برای مسابقه حساس با پرسپولیس توجیه است یا خیر، گفت: همانطور که اشاره کردم من بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردم و شما بهتر می‌دانید تیمی که جوان است ممکن است تحت تاثیر جو قرار بگیرد اما به کسب ۳ امتیاز امیدوار هستیم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا از جایگاه تیمش در جدول راضی است یا خیر، گفت: جایگاه تیم ما در میانه جدول است ولی حقیقتا نیازمند چند بازیکن هستم که تیمم را تقویت کنم. باید کار را تا نیم‌فصل جلو ببریم و بعد از آن چند بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم تا بتوانیم در بالای جدول حضور داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.