تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران به منظور شرکت در رقابتهای قهرمانی دانشجویان آسیا دیشب تهران را به مقصد کره جنوبی ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران به منظور شرکت در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی فوتبال دانشجویان آسیا با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با ترکیب ۱۵ ورزشکار دوشنبه شب عازم کشور کره جنوبی شد.

تیم ایران در این رقابتها با ترکیب محمد اوسانی، علی فاطمی، علی احمدی، خلیل هلال ، معین میرابی، علیرضا عسگری، محمد کرمی، علی ظهیری، هادی احمدی، مهدی عالیشاه، رضا میرزایی، محمد مرادی الوار، مرتضی قدیمی پور، عباس سبحانی، محمد فرشاد رسولی نجف آبادی شرکت خواهند کرد.

همچنین این تیم را فرشاد کرمی به عنوان سرمربی، اصغر قلاب دوز و سعید اخباری مربی، امیر عرب مدیر فنی و محمد حسین علیزاده به عنوان سرپرست همراهی می کنند.

سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا ۱۱ الی ۱۷ شهریور ماه در کشور کره جنوبی شهر تائبک برگزار خواهد شد.

این در حالی است که مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران برای اعزام به مسابقات دانشجویان آسیا عصر روز دوشنبه با حضور معاون وزیر علوم در آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد.

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمد حسین علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال، دهخدا رئیس فدراسیون ملی و ورزش های دانشگاهی و پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و تحقیقات عصر روز دوشنبه در مراسم بدرقه فوتبال دانشجویان حضور یافتند و دقایقی را با ملی پوشان کشورمان صحبت کردند.

در ابتدای این مراسم دهخدا؛ رئیس فدراسیون ملی و ورزش های دانشگاهی ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی گفت: امیدوارم با حضور در این دوره از بازیها و تلاش و پشتکارتان مزد ماه ها تلاش و زحمت خود را بگیرید. ما برای شما از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم و امیدوارم عملکرد مطلوبی را از خود به جای بگذارید.

در ادامه این مراسم محمد پورکیانی با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این تیم گفت: این تیم مدتهاست تلاش می کند تا بتواند در این دوره از مسابقات عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد. برخی از بازیکنان حاضر در این تیم در تیم های باشگاهی حضور دارند و فعالیت می کنند. تمرینات مستمری که کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته بودند، اکنون باعث شده تا تیم آماده ای را برای مسابقات فوق اعزام کنیم. از لحاظ فنی و اخلاقی خوشبختانه از بهترین ها را در اختیار داریم.

محمد حسین علیزاد سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات دانشگاه های آسیا هم گفت: شاهد تلاش و پشتکارتان در تمرینات و مسابقات مختلف بوده ام. امروزه ورزش دانشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور شما و موفقیت تان در عرصه های بین المللی این نوید را می دهد که شاهد درخشش و عملکرد قابل قبولی از شما خواهیم بود. فدراسیون فوتبال به عنوان پایگاه و خانه فوتبال محسوب می شود و شما اکنون در خانه خود حضور دارید و به همین خاطر مراسم بدرقه شما عزیزان را در آکادمی ملی فوتبال برگزار کردیم.

در پایان این مراسم مجتبی صدیقی دقایقی را برای بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد و ضمن ارزوی موفقیت برای کاروان ایران از آنها خواست تا با اخلاق مداری، تلاش و پشتکار بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

وی با اشاره به اینکه طی چند هفته گذشته مسابقات دانشجویان دختران و پسران را در مشهد مقدس برگزار کردیم گفت: این مسابقات با استقبال بالایی برگزار شد و از لحاظ فنی نیز در سطح قابل قبولی بود. اکنون ورزش در تمامی اقشار جامعه وجود دارد که مایه خوشحالی است. شما به عنوان نمایندگان دانشگاه های کشور در مسابقات بین المللی حضور دارید و امیدوارم بتوانید با دست پر بازگردید. ضمن اینکه قرار است تا در مسابقات یونیورسیاد از شاکله این تیم نیز استفاده شود و بدون شک این مسابقات تجربه مفیدی برایتان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.