بال انگلیسی منچسترسیتی گفت که بازی‌های خوب اخیرش در فصل جدید فوتبال انگلیس با انگیزه پاسخ دادن به انتقاداتی که قبل از شروع فصل از او می‌شد، نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم استرلینگ فصل جدید فوتبال انگلیس را برخلاف فصل قبل تماشایی آغاز کرده و در آخرین بازی تیمش که وستهام را ۳ بر یک شکست داد دو گل زد تا آمادگی‌اش را به رخ بکشد. به نظر می‌رسد که او پس از ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی احیا شده و در چهار بازی از پنج بازی این فصل تیمش حضور داشته که در آنها چهار پاس گل هم داده است. وضعیت او زمین تا آسمان با نمایش ضعیفی که در یورو ۲۰۱۶ داشت فرق می‌کند، همان تورنمنتی که پس از آن موجی از انتقادات علیه بازیکن پیشین لیورپول شکل گرفت. استرلینگ ۲۱ ساله اما می‌‌گوید بازی‌های خوبی فعلی‌اش با هدف پاسخ دادن به آن انتقادات نبوده است.

استرلینگ گفت: من به این طرز تفکر که به همه ثابت می‌کنم درباره‌ام در اشتباه بوده‌اند، فصل را آغاز نکرده‌ام. فقط می‌خواهم روی فوتبالم تمرکز داشته باشم و این مهمترین چیز است. مردم باز هم حرف خواهند زد و چیزهایی مانند آنچه پیش از این می‌گفتند را خواهند گفت اما مهمترین چیز برای من این است که زیر نظر سرمربی جدید عملکرد خوبی ارائه کنیم. می‌دانستم که اگر به سختکوشی‌ام ادامه دهم، فرصت‌های خوبی خواهم داشت.

بال پیشین لیورپول تأکید کرد: هر روز زندگی من به یادگیری چیزهای جدید سپری می‌شود. سال گذشته نیز در منحنی یادگیری من تأثیر بسزایی داشت. در واقع هر فصل من این کار را انجام می‌دهم. همه این‌ها بخشی از فوتبال هستند. گاهی اوقات کارتان را خوب انجام می‌دهید و گاهی اوقات در اوج‌ هستید. من به خودم قول داده بودم که در این فصل سخت تلاش کنم و تا جایی که می‌توانم ثبات داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.