معاون اول رئیس جمهور عملکرد ورزشکاران کشورمان در المپیک را تا حدی قابل قبول توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: باید از ورزشکاران عزیز به‌خصوص کسانی که در فوتبال فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کردیم. در گذشته نیز با ورزشکارانی که باید در المپیک شرکت می‌کردند، جلساتی داشتیم. نتایج آنها در المپیک تا حدی قابل قبول بود و امیدوارم در آینده شاهد درخشش آنها باشیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی مسابقات خیلی سخت است، افزود: باید از مسئولان فدراسیون فوتبال به‌خاطر تلاش‌شان تقدیر کرد و باید دولت حمایت بیشتری از آنها داشته باشد تا ملی‌پوشان مسابقات خود را آغاز کنند. امیدوارم ملی‌پوشان گامی جدی بردارند. روز پنجشنبه هر کجا باشم، قطعاً بازی تیم ملی را می‌بینم.

معاون اول رئیس جمهور کشورمان با اشاره به صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تصریح کرد: یکی از کارهایی که انجام شد، ساماندهی ورزشگاه آزادی بود. من هم گزارش آن را خواهم داد. امیدوارم معایب این ورزشگاه برطرف شود. دولت پیگیر ساماندهی این ورزشگاه و ورزشگاه اصفهان بوده است.

جهانگیری در پاسخ به این پرسش که آیا فوتبالی است یا خیر، گفت: بازی‌ها را معمولاً تماشا می‌کنم، اما این‌طور نیستیم که کُری فوتبالی داشته باشیم. ما واقعاً طرفدار تیم‌هایی بودیم که فوتبال خوبی بازی می‌کردند.

«ما می‌دانیم باشگاه‌‌ها مشکلات دارند و دولت باید کمک کند مشکلات به حداقل برسد»، وی با بیان این جمله افزود: ورزش را صرفاً برای سلامتی و نشاط جامعه می‌بینیم. از طرفی چون نشاط برای دولت مهم است، باید روی ورزش سرمایه‌گذاری شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.