مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: من مدیر برنامه‌ها یا ایجنت دروازه‌بان کروات پرسپولیس نیستم چرا که نیازی به این پول‌های کثیف ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس در خصوص شرایط دروازه‌بانان این تیم واینکه دروازه‌بانان آماده‌ای در این تیم حضور دارند، گفت: ما ۳ دروازه‌بان داریم که البته بیرانوند همراه تیم ملی در اردو است اما دروازه‌بانان ما که در تمرین هستند کاملا آماده کار می‌کنند و این آمادگی را دارند که هر لحظه می‌توانند درون دروازه بایستند. این دروازه‌بانان روز به روز بهتر می‌شوند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد امسال پرسپولیس برخلاف فصل قبل دروازه‌بانان آماده‌ای دارد و این یک دغدغه شیرین برای مربیان این تیم به حساب می‌آید، اظهار داشت: بله شرایط ما در حال حاضر خوب است اما دروازه‌بان اول ما بیرانوند است. البته دروازه‌بان دوم و سوم هم داریم که البته بوژیدار آماده بود و نیاز نبود که ما اینجا بخواهیم او را آماده کنیم. الان فقط قدرت بدنی‌ آنها را بالا ببریم.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درمورد اینکه بیرانوند خودش را دروازه‌بان اول تیم می‌داند‌ و اینکه آیا او توانایی دارد دروازه‌بان اول تیم ملی شود، افزود: طبیعی است که من همه تلاشم را می‌کنم تا او دروازه‌بان اول شود. من هیچ ایرادی از او ندیده‌ام و طبیعی است دروازه‌بان اول تیم ملی باشد چون در ایران بهترین است.

وی در پاسخ به این سؤال که در ۴ بازی تنها یک بار دروازه سرخپوشان باز شده، اظهار داشت: قبلا هم گفته‌ام که بیرانوند با خودش اطمینان به پرسپولیس آورد. او اعتماد به نفس خوبی دارد و طبیعی است که یک گل بخورد. البته خط دفاع ما هم بازی خوبی از خود نشان داده است. من بیرانوند را لیدر تیم می‌دانم اما به هر حال در هر بازی جزئیاتی هم وجود دارد.او مقصر گلی که از فولاد خوردیم نیست اما شاید می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما اینها جزئیات است. او فصل گذشته عملکرد خوبی داشت وامسال هم تا اینجا خوب بوده است. اما به هر حال طبیعی است که در هر بازی اشتباهی صورت بگیرد.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتورسازی و اینکه این تیم خط حمله قدرتمندی دارد، خاطرنشان کرد: ما در هر بازی فقط بازی خودمان را انجام می‌دهیم. حالا اینکه تراکتورسازی حمله کند یا نه فرقی نمی‌کند هر چند که بعید می‌دانم آنها بتوانند مقابل دروازه ما کاری کنند. من انتظار دارم که در آن بازی خط دفاع تعیین کننده نخواهد بود. بلکه دروازه‌بان مطمئن می‌تواند در آن بازی تاثیرگذار باشد هر چند که فکر می‌کنم دروازه‌بان تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس بیشتر به کار خواهد گرفته شد چون روی دروازه آنها حملات بیشتری انجام می‌گیرد. البته آن هم یک دروازه‌بان عالی است.

پانادیچ در مورد مطلب یکی از روزنامه‌ها که نوشته بود او نقش اساسی در آمدن بوژیدار به پرسپولیس داشته و به نوعی مدیر برنامه‌های اوست، تصریح کرد: من در یک پاکت ۷ عدد سی‌دی به دستم رسید اما من دلال نیستم. اگر بوژیدار را به پرسپولیس آوردیم به این دلیل بود که دروازه‌بان خوبی است که در تیم‌های بزرگ بازی کرده است. من کار زیادی نداشتم که روی این ۷ نفر فکر کنم چون تکلیف این دروازه‌بان مشخص است. حالا اینکه هر کسی هر صحبتی می‌خواهد می‌تواند بگوید. شاید از روی حسادت بوده یا اینکه می‌خواستند دروازه‌بان مدنظر خودشان را بیاورند که این حرف‌ها را می‌زنند اما من نیازی به این گونه پول‌ها ندارم. باز هم تاکید می‌کنم نیازی به این پول‌های کثیف ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.