هافبک منچسترسیتی اظهار کرده که می‌تواند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اواخر این هفته باشگاهش را ترک کند اما در عین حال از تمایلش برای ادامه حضور در این تیم خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سمیر نصری» هافبک ۲۹ ساله منچسترسیتی، با ورود «پپ گوادیولا» تصمیم به ترک باشگاه گرفته بود اما وی بعد از پیروزی۳ بر یک تیمش مقابل وستهام، توسط مربی جدیدش مورد ستایش قرار گرفته است.

روز یکشنبه «نصری» در اولین نمایش خود در فصل جدید ۱۵ دقیقه به میدان رفت و «گواردیولا» گفت از ماندن او در سیتی استقبال می کند.

بعد از این بازی نصری گفت: بله، هنوز می تواند انتقالی صورت بگیرد. در واقع بستگی به عوامل مختلفی دارد. گمانه زنی های زیادی وجود دارد، صحبتهایی که درست هستند و همچنین حرفهایی که اشتباهند زیرا آنها هرگز درب خروج یا چیزی شبیه به این را به من نشان نداده اند. اما گفتم که همه چیز بستگی به آنچه در ذهن و خواسته شماست، دارد. پس خواهیم دید. قصد داریم بنشینیم، مذاکره کنیم و ببنیم چه باید بکنیم.

«گواردیولا» گفت که نصری با اضافه وزن به تمرینات پیش فصل اضافه شد اما از آن به بعد در تمرینات «فوق العاده» ظاهر شد.

این هافبک فرانسوی که از برگشتن اعتماد مربی اش به او، بعد از بازی وستهام خوشحال بود، اضافه کرد: کمی خارج از فرم ایده آل بودم و پس از آن به شدت تمرین کردم. اجازه می‌دهم همه حرف بزنند. اکنون چند هفته است که همه چیز با مربی خوب پیش می رود. وی تصمیم گرفت مرا بازی دهد و تلاش می کنم در زمین بازی خودم را نشان دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.