رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با حضور در مجلس شورای اسلامی پیشنهادهایی برای حل مشکل حق‌پخش تلویزیونی داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج بعد از جلسه مسئولان امنیتی کنفدراسیون آسیا و یوفا در همایش امنیتی افسران امنیتی باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه برای آموزش افسران امنیتی باشگاه‌ها بود که در این خصوص از مسئولان امنیتی یوفا و AFC قول گرفته بودیم که این همایش با حضور مسئولان برگزار شد.

وی ادامه داد: در خصوص این همایش جلسات بسیار خوبی داشتیم و به هدف‌هایی که می‌خواستیم رسیدیم. امیدوارم از این برنامه‌ها در سال‌های آینده هم داشته باشیم تا بتوانیم مسائل امنیتی ورزشگاه‌ها را به حد استاندارد برسانیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه قرار است اسحاق جهانگیری، معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی حضور پیدا کند، گفت: مدت‌ها قبل این دعوت را صورت داده بودیم و قول‌هایی گرفته بودیم که با شروع مسابقات تیم ملی این کار صورت بگیرد. قرار است امروز معاون رئیس جمهور برای دیدار با بازیکنان و کادرفنی به تمرین برود تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تیم ملی قرار بگیرد.

تاج درباره حمایت‌های اصحاب رسانه و تشکیل کمپین‌های حمایتی اظهار داشت: خوشحالم که رسانه‌ها خیلی زود حمایت‌های خود را از تیم ملی آغاز کردند، چراکه تیم ملی یک بحث و نگاه ملی است. همچنین از مسئولان باشگاه‌هایی هم که به ما نامه زدند و خواستند به تیم ملی کمک کنند، تشکر می‌کنم. با حمایت‌های کسانی که به فوتبال عشق می‌ورزند می‌توانیم راه صعودمان را هموار کنیم.

وی درباره مشکلاتی که با برخی اسپانسرهای مخابراتی به وجود آمده، خاطرنشان کرد: طبیعی است که این پروژه‌ها طرح‌ها و بذرهایی نویی بوده و این مشکلات هم به وجود می‌آید. ما هم با جمع‌بندی‌هایی که انجام دادیم سعی کرده‌ایم مشکلات را حل کنیم تا تعامل خوبی بین مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها در خصوص ساماندهی هواداران صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان به جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جلسات خوبی با مسئولان مجلس و کمیسیون‌های فرهنگی و کمیسیون‌های ذی‌ربط جلسه‌ای برگزار کردیم تا مشکل حق پخش تلویزیونی که به وجود آمده بود را حل کنیم. یکسری پیشنهادها دادیم و قرار است این پیشنهادها اگر مورد موافقت مجلس و صدا و سیما قرار بگیرد، بتوانیم فضا را برای هدف مشترک انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.