سرمربی تیم فوتبال میلان موضع خود را درباره سیاست مالکان چینی باشگاه در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تنها یک روز پس از انتقاد کنایه‌‌آمیز وینچنزو مونتلا از رؤسای باشگاه میلان به‌خاطر کم‌کاری‌شان در تأمین بودجه کافی برای خرید بازیکنان جدید، او حرفش را پس گرفت.

مونتلا پس از باخت ۴ بر ۲ میلان در خانه ناپولی در پاسخ به سؤالی درباره انتقال مالکیت باشگاه، با حالتی طعنه‌آمیز گفت: شاید مالکان باشگاه چک خرید باشگاه را به آدرسی اشتباه ارسال کرده‌اند.

طعنه سرمربی پیشین فیورنتینا به گروه چینی که به‌عنوان مالک جدید باشگاه میلان شناخته می‌شود در حالی بود که آنها هنوز به‌طور رسمی مالک میلان محسوب نمی‌شوند و میان آنها و سیلویو برلوسکونی، مالک پیشین باشگاه صرفاً یک پیش قرارداد امضا شده است. به‌همین دلیل چینی‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال تنها ۱۵ میلیون یورو در اختیار باشگاه قرار داده‌اند که اشاره کنایه‌آمیز مونتلا هم به همین موضوع بود. کنایه مونتلا اما به مذاق چینی‌ها خوش نیامده است و همین مسئله سبب شد که سرمربی جدید روسونری تغییر موضوع بدهد.

مونتلا در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: حرفی که زدم فقط یک شوخی بود. من اهل مجادله نیستم. این بار هم مثل اغلب اوقات سعی کردم به وسیله طنز تمرکز را از روی بازار بردارم و آن شوخی را درباره آینده مالکیت باشگاه میلان انجام دادم، مالکانی که سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده‌اند و البته آنها در حال حاضر در فاز اولیه خریداری سهام باشگاه هستند.

مونتلا ادامه داد: من هیچ منظور دیگری از گفتن آن حرف نداشتم و چیزی که گفتم هیچ معنا یا مفهوم دیگری ندارد. مهم‌تر از همه این است که هدف من به هیچ عنوان ایجاد جنجال نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.