مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد با جیووا در جمهوری اسلایم قابل استناد نیست. چون با دو زبان ایتالیایی و انگلیسی تنظیم شده و گویا دوستان فارسی بلد نبودند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر عابدینی در گفت‌وگو با رادیو تهران در مورد آخرین وضعیت لباس تیم ملی گفت: اتفاقی که در گذشته افتاده اتفاق خوبی نبوده و قراردادی که منعقد شده از نظر شکلی و ماهوی اشکالات زیادی به آن وارد است اما اینکه بگوییم برندی که آمده صد در صد تقصیرها بر گردن آنهاست این یک ظلم است. کارشناسان قبل از انعقاد قرارداد به این برند درجه ۳ داده بودند و اعلام کرده بودند لباسی که می‌آورد در گرید ۳ است و همان موقع نباید آن را می‌پذیرفتند که پذیرفتند. حالا هم اگر بخواهیم بگوییم برند فوق کلاهبرداری کرده اینطور نیست و نباید از این الفاظ استفاده کرد.

وی ادامه داد: از روز اول مشخص بود که برند فوق نمی‌تواند در شان و منزلت تیم ملی باشد و نظر سرمربی و بازیکنان را تامین کند. بر همین اساس مقرر شده تا از یک برند مناسب در سطح جهانی استفاده کنیم تا روزهای بحرانی که تا فروردین ماه سال آینده هست را سپری کنیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا آن زمان لباس بخریم چون با هر برندی که صحبت کردیم ۶ ماه زمان می‌خواست تا برای تیم ملی طراحی لازم را به عمل بیاوریم.

عابدینی گفت: در جلسه آخری که برگزار کردیم به ساکت این اختیار را دادیم که برای تیم ملی لباس بخرد. چون دغدغه ما این بود که تیم ملی با کدام لباس می‌خواهد مقابل قطر بازی کند. در همین راستا بودجه لازم تعیین شده و در فدراسیون نیز تاج و سایر دوستان دنبال آن هستند تا مشکلات فوتبال را حل کنند و آنچه که در گذشته اتفاق افتاده است را باید فراموش کنیم.بنده نیز قول می‌دهم تا دیگر در این فوتبال شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در صورت فسخ قرارداد با جیووا باید خسارت سنگینی به آنها بپردازیم، گفت: قرارداد فوق در جمهوری اسلایم قابل استناد نیست. چون با دو زبان ایتالیایی و انگلیسی تنظیم شده و گویا دوستان فارسی بلد نبودند! مطمئن باشید کسی برنده این قرارداد مقابل جمهوری اسلامی نخواهد بود. بحث لباس در دنیا حل شده و قول می‌دهم تا روزی که باشیم دیگر این اتفاقات در تیم ملی رخ نخواهد داد.

عابدینی در پایان از ادامه برگزاری جلسه بین کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس به منظور حل مشکلات پیش آمده برای تبلیغات محیطی درر ساعت ۱۷ امروز خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.