با وجود تجربه بد خریدهای بدآمار علیرضا منصوریان در استقلال، این باشگاه بر این باور است که پادوانی با وجود ۶ ماه دوری از مسابقه در سپاهان اصفهان شرایط دفاعی آبی پوشان را درست خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صرفنظر از اینکه لیست اولیه منصوریان برای باشگاه استقلال لیست بهتر بود و آمار درست‌تری را نشان می داد و البته که بازیکنان این لیست توسط مدیران استقلال جذب نشدند اما از لیست دوم به بعد بازیکنانی که برای منصوریان خریداری شد و البته خود منصوریان آنها را به عنوان اولویت دوم به باشگاه داده بود هیچ کدام آمار جالبی نداشتند.

از کاوه رضایی که تنها ۵ گل در لیگ سال قبل به ثمر رسانده بود بگیرید تا برسید به آرش افشین که در دو سال گذشته مصدوم بوده است و تنها ۴ گل به ثمر رسانده بود. حتی ووریا غفوری هم شرایط خیلی خوبی نداشت و تعداد بازی هایش برای سپاهان از میلاد فخرالدینی برای استقلال کمتر بود و البته کنعانی زادگان دفاع وسط ملوان که با این تیم به لیگ یک سقوط کرد هم جزو خریدهای بد استقلال محسوب می شوند .

با این حال به نظر می رسد این روند خرید بد برای منصوریان ادامه داشته باشد؛ تا جایی که استقلال پادوانی را می خواهد که ۶ ماه است اصلا فوتبال بازی نکرده و شرایط مسابقه را ندارد.

پادوانی البته مدافعی بازیساز خوبی بود و این کیفیت خود را دو فصل پیش در تیم نفت تهران نشان داده بود اما با این حال بابت خوب بودن در دو سال قبل نمی توان یک بازیکن را گزینه خوبی دانست.

البته نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال نظری غیر از این دارد و می گوید با آمدن پادوانی اوضاع استقلال در دفاع بهتر می شود. این البته کمی عجیب است چرا که این پیشکسوت بهتر از هرکسی می داند که فوتبالیست تنها در چرخه تمرین- مسابقه- تمرین است که شرایط خوبی پیدا می کند و لا غیر.

در هر صورت استقلال پادوانی را می خواهد و برخی هم می گویند حتی پادوانی ناآماده هم از مدافعان کنونی استقلال بهتر است؛ گرچه آمار هرگز دروغ نمی گوید و بعید است که پادوانی حداقل به زودی استقلال را در دفاع به ساحل آرامش برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.