سرمربی نراتزوری تأکید کرد تیمش می‌توانسته با اختلاف سه گل بر پالرمو غلبه کند و از نتیجه تساوی ابراز رضایت نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر پس از گذشته دو هفته از فصل ۱۷-۲۰۱۶ سری A ایتالیا هنوز در حسرت برد است، آنها پس از شکست ۲ بر صفر مقابل کیه‌وو ورونا در هفته اول این مسابقات، شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوم در اولین دیدار خانگی‌شان با نتیجه یک بر یک مقابل پالرمو متوقف شد.

فرانک دی‌بوئر پس از بازی به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم به نسبت هفته گذشته بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم، از این‌رو همه ما از نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم خورد، ناراحتیم. ما می‌توانستیم با بازی که به خصوص در نیمه دوم از خود ارائه دادیم، با نتیجه ۴ بر یک پالرمو را شکست دهیم. به هر حال صد درصد راضی نیستیم، اما هنوز روزهای اول کارمان هستیم. روی گل اولی هم که روی اولین فرصت دریافت کردیم، بدشانس بودیم، اما اینتر در این بازی به مراتب بهتر از بازی اول بود. تغییراتی جزئی ایجاد خواهیم کرد و اطمینان دارم که می‌توانیم در بازی بعدی‌مان سه امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی هلندی نراتزوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: از اینکه نتوانستیم مقابل دیدگان هواداران‌مان سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم، ناامید شدیم، اما با این حال به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم و روحیه جنگندگی‌مان را حفظ خواهیم کرد. اینتر جای پیشرفت دارد و ما برای رسیدن به این مهم کار می‌کنیم. باید به پالرمو بابت این برد احترام گذاشت، اما ما هر کاری که از دست‌مان ساخته بود را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی همچنین در تمجید از آنتونیو کاندروا که پس از ورودش به میدان عملکرد تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت و سانتر او توسط ایکاردی به گل تساوی اینتر انجامید و حتی در دقایق پایانی بازی فرصت زدن گل برتری تیمش را داشت، اظهار داشت: ما ترکیبی باکیفیت داریم. کاندروا در این بازی عالی بود و می‌شد دید که او می‌خواهد تفاوت را رقم بزند.

اینتر در حال حاضر با یک امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و با جنوای صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.