اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال جوانان که به میزبانی رامسر برگزار شده بود، صبح امروز به پایان رسید و ادامه تمرینات تا اعزام به چین در تهران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرینات تیم فوتبال جوانان کشورمان زیر نظر امیرحسین پیروانی در رامسر برگزار شد و بازیکنان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را از سوم تا هفتم شهریورماه در این شهر پیگیری کردند. بازیکنان تیم جوانان که صبح امروز به اردوی خود پایان دادند، دور جدید تمرینات‌شان را در تهران پیگیری خواهند کرد.

در کنار ۲۵ بازیکن دعوت شده به اردو، هشت بازیکن دیگر به جمع ملی‌پوشان ملحق می‌شوند تا از روز دهم شهریورماه تمرینات خود را آغاز کنند. تیم جوانان پس از شش روز تمرین، تهران را به مقصد چین برای شرکت در تورنمنت چهار جانبه‌ای که به میزبانی این کشور برگزار می‌شود، ترک می‌کنند. در این تورنمنت چهار جانبه تیم‌های مکزیک، ایران، چین و قزاقستان حضور دارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

علی طاهران، محمدامین بهرامی، نیما درودی و نیما مختاری از آذربایجان شرقی شهاب عادلی، محمد غلامرضا، سیدمحمد خرم‌الحسینی، محمدمهدی مهدی‌خانی، علی شجاعی، ابوالفضل درویشوند، محمد سلطانی‌مهر، سیدمهدی فیض‌آبادی، امید نورافکن، سینا خادم‌پور، محمد سلطانی‌مهر و رضا کرملا چعب از تهران امیرحسین امیرطاهری و علیرضا آرتا از کرمان داود رجبی، نیما طاهری، عارف غلامی و رضا شکاری از اصفهان سیدابوالفضل رزاق‌پور از مازندران ابوالفضل محمدحسنی از بوشهر نیما داغستانی از قم آرش قادری و محمد آقاجانپور از اراک شاهین عباس، حسن پورحمیدی، مجتبی نجاریان و حسین ساکی از خوزستان سینا زامهران از خراسان رضوی نیما میرزازاد از گیلان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.