سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما شناخت خوبی از اسپانیا داریم و امیدواریم بتوانیم مقابل آنها به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی سختی بود در ابتدای بازی به علت اینکه دیدارهای دوستانه کمی داشتیم بازیکنان در گردش توپ با مشکل روبه‌رو شده بودند اما به مرور زمان عملکرد آنان بهتر شد و توانستیم از نقاط ضعف ازبکستان استفاده کنیم به ۳ گل برسیم هرچند که اگر از تمام فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی افزود: در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه از دست دادیم ما مستحق این بودیم که دراین بازی به گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم اما با بدشانسی هم همراه شدیم. تلاش می‌کنیم که از این بازی استفاده کنیم و بتوانیم خود را برای جام جهانی آماده‌تر کنیم.

وی در مرد عملکرد داور گفت:‌ داوری مشکلی نداشت و به نظرم قضاوتی خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتسال ایران در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی گفت: امیدواریم بتوانیم در ادامه راه به آمادگی کامل برسیم تا با شایستگی در جام جهانی کلمبیا حاضر شویم تلا ش می‌کنیم در دیدار اول مقابل اسپانیا به پیروزی برسیم. شناخت خوبی از این حریف داریم و تلاش ما این است که ابتدا ازگروه صعود کنیم و پس از آن به جمع ۴ تیم برتر برسیم.

ناظم‌الشریعه تأکید کرد: در بازی مقابل ازبکستان و آن هدفی که مدنظرمان بود نرسیدیم اما برای آمادگی تیم بازی خوبی بود که امیدواریم در ادامه راه بتوانیم شرایط را بهبود بخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.