مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی گفت: در حال حاضر آماده‌ترین دروازه‌بان‌ها را در اردو داریم و به جرأت می‌گویم در ۵ سال اخیر که در ایران هستم بهترین انتخاب‌ها را داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دن گاسپار در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات بسیار خوبی را در فضای تاریخی ایتالیا داشتیم و در واقع این مکان شرایط بسیار خوبی داشت، هرچند دقیقاً آن چیزی نبود که در برنامه کی‌روش باشد، اما به‌عنوان جایگزین محل مناسبی برای اردوی تیم ملی بود.

وی درباره آمادگی دروازه‌بان‌های تیم ملی خاطرنشان کرد: در پنج سالی که در ایران هستم اعتماد بسیار بالایی به دروازه‌بان‌ها پیدا کرده‌ام و به جرأت می‌گویم دروازه‌بان‌های حاضر در اردو جزو بهترین انتخاب‌های ما در پنج سال اخیر بوده‌اند. مطمئناً اعتماد کامل به همه این دروازه‌بان‌ها وجود دارد.

دن‌گاسپار در واکنش به این سؤال که «علیرضا حقیقی که احتمالاً دروازه‌بان اول تیم ملی است بدون تیم مانده آیا این مسئله در روحیه او تأثیر گذاشته است؟»، خاطر نشان کرد: نه این مسئله به هیچ عنوان به روحیه حقیقی لطمه نزده است و او از هر نظر مورد اعتماد کامل کادر فنی قرار دارد. البته بیرانوند، اخباری و مظاهری نیز شرایط بسیار خوبی دارد و آنها هم مورد اعتماد کامل ما هستند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی نیز عنوان کرد: مطمئناً هواداران یار دوازدهم تیم ملی در بازی با قطر خواهند بود.

وی با بیان اینکه قطر با توجه به سرمایه‌اش و همچنین تعداد جمعیتش ثروتمندترین کشور دنیاست، عنوان کرد: آنها از لحاظ امکاناتی شرایط بسیار ایده‌آلی دارند و ما هیچ مشکلی با این مسئله نداریم، قطر اردوی ۴۰ روزه‌ای را در بهترین مکان دنیا برای برگزاری اردو، داشته است و در کنار آن بازی‌های دوستانه بسیار مناسبی نیز برگزار کرده است. یقیناً پول می‌تواند همه شرایط لازم را در بیرون و حتی داخل زمین برای یک تیم فراهم کند؛ اما من می‌خواهم مطلب دیگری را عنوان کنم و آن اینکه بعضی چیزها را با پول نمی‌شود خرید.

دن‌گاسپار در این باره اضافه کرد: با پول هیچ وقت نمی‌شود عشق و علاقه به پیراهن تیم ملی را خریداری کرد. زمانی که سرود زیبا و مقدس ایران نواخته می‌شود بازیکنان ما همه آن را از بر بوده و زمزمه می‌کنند و این را نمی‌شود با پول خرید. پاسپورت بازیکن ما ایرانی است و کی‌روش توانسته شرایط حضور بازیکن ما را در لیگ‌های معتبر اروپایی فراهم کند، مسلماً نمی‌شود برای بازیکنان عشق و علاقه خرید و اجاره کرد و این عشق و علاقه به تیم باید واقعی باشد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تصریح کرد: یقیناً حضور تماشاگران پر تعداد در ورزشگاه آزادی این ورزشگاه را برای حریفان ما هولناک خواهد کرد و این مسئله نقشی پررنگ برای موفقیت تیم ملی خواهد داشت. فرق نمی‌کند تماشاگران ما طرفدار چه تیم باشگاهی باشند ما برای همه آنها احترام قائل هستیم و آنها نیز قطعاً برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )