سرمربی صرب تیم فوتبال تورینو درباره آینده مدافع تیمش که در آستانه پیوستن به آبی‌پوشان شهر ناپل قرار دارد، اظهارنظری غیرمنتظره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که رسانه‌های ایتالیایی از انتقال نیکلا ماکسیموویچ، مدافع تیم فوتبال تورینو به ناپولی خبر می‌دهند و اظهارنظر عجیب سرمربی صرب تورینو درباره این موضوع، احتمال وقوع آن را افزایش داده است.

میهایلوویچ که ظاهراً از تصمیم هموطن ۲۴ ساله‌اش برای ترک تورین در ابتدای فصل ناراضی است، در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او خواسته بود درباره روند انتقال ماکسیموویچ به ناپولی توضیح بدهد، با بی‌میلی گفت: من هیچ چیزی درباره او نشنیده‌ام. تا جایی که می‌دانم، ماکسیموویچ برای من مُرده است.

عصبانیت و اکراه سرمربی پیشین میلان برای اظهارنظر درباره آینده ماکسیموویچ بابت از دست دادن بازیکنی است که برای فصل جدید سری A روی او حساب کرده و به‌نظر می‌رسد که او باید قید یکی از مهره‌های کلیدی تیمش را که از سال ۲۰۱۳ تا کنون برای تورینو توپ زده و ۶۶ بازی در سری A انجام داده است، بزند.

تورینو که در هفته نخست سری A با نتیجه ۳ بر ۲ به میلان باخت، امروز (یکشنبه) در دومین هفته رقابت‌ها به مصاف بولونیا می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.