سرمربی جدید روسونری پس از باخت مردانش در ورزشگاه سن‌پائولو کم‌کاری باشگاه برای خرید بازیکنان مورد نظر او در بازار نقل‌و‌انتقالات را در این شکست تأثیرگذار دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان اولین شکست این فصل خود در سری A را در خانه ناپولی متحمل شد. شاگردان وینچنزو مونتلا برخلاف هفته اول، دومین هفته از فصل جدید کالچو را با قبول باخت ۴ بر ۲ پشت سر گذاشتند که ۹ نفره‌ شدن‌شان در این بازی پس از اخراج یورای کوکا و امبایه نیانگ تأثیربه‌سزایی داشت. وینچنزو مونتلا پس از این بازی کنایه‌ای جالب به مالکان چینی باشگاه میلان زد، کسانی که به‌تازگی سهام این باشگاه را از سیلویو برلوسکونی خریده‌اند.

وی با اشاره به روند بازی که با حواشی و جنجال‌های زیادی همراه شد، گفت: بازی را خوب شروع کردیم و تا زمانی که ناپولی گل اولش را به‌ثمر نرسانده بود، چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردیم. گل اول ناپولی اما داستان بازی را عوض کرد. از بین رفتن روحیه تیم به محض دریافت گل موضوعی است که باید روی آن کار کنیم. ما باید یاد بگیریم زمانی که اوضاع بر وفق مراد‌مان نیست، خودمان را نبازیم. ما دو کارت قرمز هم هدیه گرفتیم هرچند من موافق اعتراضات مداوم به داوران نیستم. ما با ۱۰ بازیکن هم کار سختی داشتیم، اما ۹ نفره شدن‌مان بازی را مثل بالا رفتن از کوه برای ما سخت کرد.

مونتلا ادامه داد: از بازی تیمم در عین حال که راضی‌ام، سرافکنده هم شده‌ام، چون ما از یک بازی این‌چنینی نمی‌توانیم دست خالی بیرون بیاییم. در ۲۰ دقیقه اول کاملاً از ناپولی بهتر بودیم، اما بعد از گل حریف اعتمادبه‌نفس‌مان از بین رفت.

سرمربی پیشین فیورنتینا درباره کم‌کاری میلان در قیاس با همشهری آبی‌ومشکی‌پوش خود که هفته پیش برای خرید دو بازیکن ۷۲ میلیون یورو خرج کرده است، اظهار داشت: می‌دانستیم که منابع مالی‌مان بسیار محدود هستند. من امروز صبح که تیتر روزنامه‌ها را می‌خواندم با خودم فکر کردم که شاید مالکان چینی باشگاه چک خرید باشگاه را به آدرسی اشتباه ارسال کرده‌اند. به‌هرحال بازار هنوز باز است و ما باید ببینیم که در چند روز آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من از بابت اتفاقاتی که تا الان می‌توانست رخ دهد اما رخ نداده، کمی ناراحتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.