مدافع- هافبک بایرن‌مونیخ می‌گوید که کاپیتان باورایایی‌ها بهترین مدافع راست جهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاشوا کیمیچ که تابستان گذشته توسط پپ گواردیولا از تیم ردبول لایپزیک به بایرن مونیخ پیوست و عملکردی تأثیرگذار در ۳۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها داشت، در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان گفت: سخت است که بگوییم من جانشین فیلیپ لام در تیم ملی آلمان هستم. همیشه گفته‌ام که فیلیپ دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌ای داشته و هنوز هم در بایرن می‌درخشد. لام سال‌ها بازی‌های فوق‌العاده‌ای را در تیم ملی آلمان انجام داده و بهترین دفاع راست جهان است.

این مدافع- هافبک ۲۱ ساله که در این تابستان مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار داشت، اما در نهایت ترجیح داد در بایرن‌ بماند، می‌گوید دوست دارد در پست دفاع راست بازی کند. بازی‌های درخشان او در فصل گذشته سبب شد تا از سوی یواخیم لو به تیم ملی آلمان هم دعوت شد و در مسابقات یورو ۲۰۱۶ در چهار بازی برای ژرمن‌ها به میدان رفت.

کیمیچ در این برنامه تلویزیونی عنوان کرد که فیلم بازی‌های فیلیپ لام و ژروم بواتنگ را تماشا می‌کرده و از آنها به عنوان فوتبالیست‌هایی در سطح کلاس جهانی یاد کرد. او همچنین در مورد اشتباهی که در دیدار برگشت بایرن‌مونیخ مقابل یوونتوس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مرتکب شد، گفت: خوشبختانه در پی اشتباهی که مقابل یوونتوس داشتم، بازیکنان تیم به من روحیه دادند.

مدافع- هافبک سرخپوشان مونیخی هافبک پیشین بارسلونا را الگوی خود می‌داند. او در این باره اظهار داشت: همیشه نسبت به بازی ژاوی علاقه داشتم و او یک سر و گردن از بقیه بالاتر بود. ژاوی به لحاظ فیزیکی هم قدرتمند بود و با تکنیک فوق‌العاده‌اش در زمین همانند یک رهبر بود. ژاوی بازیکنی در خدمت تیم است که سعی می‌کند به هم‌تیمی‌هایش کمک کند.

وی در تمجید از سرمربی پیشین خود گفت: گواردیولا همانند یک پدر برای من بود. برای بازیکن هیچ چیز مهمتر از این نیست که بداند مربی‌ به او اعتماد دارد و همین باعث ایجاد اعتماد به نفس بالایی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.