سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: تمرینات آماده سازی خود را در سه زمین مختلف زیر نظر کادر فنی پیگیری کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین مرادی در مورد شرایط تیم ملی نوجوانان، گفت: با توجه به اینکه تیم ملی فرصتی تا شروع مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند ندارد، باید برنامه‌های خود را به خوبی پیش ببریم و فرصت چندانی نداریم. در حال حاضر مشغول گرفتن روادید هند هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: فردا (۸ شهریور) اردو تیم به اتمام میرسد. در این اردو تمرینات آماده سازی خود را در

در زمین های شماره ۳ ورزشگاه آزادی، رضی آباد و شهید شیرودی در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر عباس چمنیان سرمربی تیم پیگیری کردیم. همچنین پنجشنبه ۴ شهریورماه در یک بازی درون اردویی به مصاف جوانان سپنتا رفتیم و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوشان نوجوان به پایان رسید.

سرپرست تیم ملی نوجوانان درخصوص همکاری خوب سازمان لیگ با تیم ملی نوجوانان گفت: با توجه به اعلام محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی در جلسه قرعه کشی این رقابت‌ها و به دلیل در پیش بودن اردوهای فشرده تیم ملی نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال هند و با همکاری متقابل باشگاه‌ها این مسابقات به قوت خود همچنان باقی است. همچنین تیم هایی که بیش از سه بازیکن در رقابت های آسیایی داشته باشند، بازی‌های آن تیم با توافق باشگاه معوقه اعلام می‌شود. این امر در راستای موفقیت تیم ملی نوجوانان در این رقابت‌ها صورت گرفته است.

مرادی در پایان گفت: امروز (۷ شهریور) از ساعت ۱۷ در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی به مصاف تیم امید تربیت البرز می رویم و فردا عصر بازیکنان به استراحت می‌روند و دور جدید تمرینات تیم ملی نوجوانان از روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه از سر گرفته خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.