پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی روز سختی مقابل قطر خواهد داشت، گفت: تیم ملی به حمایت نیاز دارد و همه باید برای موفقیت ملی پوشان کشورمان همدل شویم.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار این هفته تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر، گفت: روز پنجشنبه بازی مشکلی را مقابل قطری خواهیم داشت که نیمی از بازیکنانش برزیلی با پرتغالی هستند و تابعیت قطر را برای خود انتخاب کرده اند. قطری‌ها اگر با بازیکنان کشور خودشان مقابل ما قرار بگیرند حرفی برای گفتن نخواهند داشت ولی آنها هزینه زیادی کرده اند تا بتوانند با جذب بازیکنان خارجی در مرحله مقدماتی موفق باشند.

مدافع پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا برخی دوستان درست زمانی که باید از تیم ملی کشورشان حمایت کنند علیه کی‌روش و برنامه های او موضع انتقادی گرفته و با این رفتارشان آرامش ملی پوشان را بر هم می زنند. تنها ۴ روز به دیدار مقابل قطر فرصت داریم و باید در این زمان اندک برای موفقیت تیم ملی همدل شده و از ملی پوشان‌مان حمایت کنیم.

زرینچه یادآور شد: مطمئنم کی‌روش با اردویی که در ایتالیا برگزار کرده و تمریناتی که در تهران و دیدار مقابل قطر انجام می دهد ملی پوشان را به مرز آمادگی کامل خواهد رساند و ان شاءالله شاهد یک بازی خوب همراه با پیروزی را از تیم ملی کشورمان خواهیم دید.

مدافع پیشین تیم ملی در ادامه صحبتهایش درباره استقلال و اخباری که درباره حضور فرهاد مجیدی به جای علیرضا منصوریان مطرح شده است، گفت: در این چند روز آنقدر جانشین برای منصوریان پیدا شده که فکر می کنم برخی از آنها خودشان هم روحشان از این قضیه خبر ندارد.

وی تاکید کرد: من هم خبر حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال را در یکی از رسانه ها خواندم ولی با توجه به حمایتی که سرپرست باشگاه از منصوریان داشته و حرفه ای بودن خود فرهاد مجیدی، می دانم این تنها یک شایعه است.در این چند وقت اخیر پیشکسوتان و بزرگان استقلال از منصوریان حمایت قاطعانه انجام داده تا او با آرامش به کارش ادامه دهد.

زرینچه تصریح کرد: منصوریان بعد از تساوی مقابل پیکان در هفته چهارم لیگ برتر به هواداران قول داد بعد از تعطیلات استقلال متفاوتی را مشاهده کنند. پس باید به جای حاشیه سازی برای او اجازه دهیم از این تعطیلات نهایت استفاده را برده و در شروع مجدد لیگ به قولش عمل کند.

مدافع پیشین تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ساعت دیدار تیم ملی کشورمان مقابل قطر امیدوارم علاقه مندان به فوتبال، ملی پوشان را تنها نگذاشته و پنجشنبه ورزشگاه را پر کرده و تا پایان دیدار از تیم ملی کشورشان حمایت کرده تا این تیم بتواند دوباره به جام جهانی صعود کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )