مدیر ورزشی باشگاه میلان پایان فعالیت روسونری در بازار نقل‌و‌انتقالات را اعلام کرد و گفت این تیم تابستان امسال بازیکن دیگری نخواهد خرید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریانو گالیانی اعلام کرد که پنجره نقل‌و‌انتقالات برای میلان بسته شده است و هیچ یک از بازیکنانی که اسم‌شان به‌عنوان خرید‌های بعدی روسونری برده می‌شود، راهی سن‌سیرو نخواهند شد و هیچ بازیکنی هم از این تیم جدا نمی‌شود.

آلسیو رومانیولی، مدافع ایتالیایی میلان یکی از بازیکنانی است که آنتونیو کونته، سرمربی چلسی برای خرید او به میلان پیشنهاد داده است، اما گالیانی می‌گوید که روسونری این پیشنهاد را رد کرده است.

مدیرورزشی باشگاه میلان در این خصوص گفت: کار ما در بازار به پایان رسیده است و اگر هیچ‌کسی نرود، هیچ‌کسی هم به تیم ما نخواهد آمد. ما با ماریو پاسالیچ قرارداد بسته‌ایم و تیم‌مان برای رقابت در فصل پیش رو کامل شده است.

گالیانی افزود: در خط میانی ما بازیکنان فراوانی داریم و این درست است که ژوزه مائوری پیشنهاداتی داشته، اما تصمیم‌گیری با خود اوست. فردا (دوشنبه) با مدیربرنامه‌های او حرف خواهیم زد. به‌نظر من میلان در تمام بخش‌‌ها تیمی کامل است.

گالیانی درباره پیشنهاد باشگاه چلسی برای خرید رومانیولی که گفته می‌شود بالغ بر ۴۰ میلون یوروست، نیز اظهار داشت: ما اعلام کرده‌ایم که رومانیولی فروشی نیست. من از چلسی بابت پیشنهاد بزرگش تشکر می‌کنم، اما ما قصد فروش مهره‌‌های ارزشمند خود را نداریم. ماتیا دی‌شیلیو هم جزو این بازیکنان است، همین‌طور جان‌لوئیجی دوناروما.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.