مربی گلرهای تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: همه باشگاه‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند اما مشکلات مالی استقلال خوزستان حل خواهد شد.

فرشاد بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان و اینکه گفته می‌شود ۸-۷ بازیکن در تمرین این تیم غایب بودند، گفت: من به عنوان مربی نمی‌توانم در این موارد صحبت کنم و باید مسئولان باشگاه جوابگو باشند.

وی افزود: همه باشگاه‌های لیگ برتری با مشکل مالی روبرو هستند ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم اما مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در حال تلاش هستند که این وضعیت را بهبود ببخشند.

مربی گلرهای استقلال خوزستان، تصریح کرد: این مقطع پایدار نیست و بدون شک مشکلات مالی حل خواهد شد. سیدسیروس پورموسوی و جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا این مشکلات حل شود. به هر حال استقلال خوزستان نماینده ایران در آسیا است و باید با فراهم کردن یک شرایط بهتر در راستای رسیدن به موفقیت قدم بر داشت.

بختیاری‌زاده در مورد وضعیت گلرهای استقلال خوزستان عنوان کرد: وحید شیخ‌ویسی را اخیرا جذب کردیم. عملکرد این بازیکن مورد تائید باشگاه است. او برای آمدن به استقلال خوزستان بخش زیادی از قرارداد خود را بخشید. این بازیکن از لحاظ فنی و اخلاقی وضعیت خوبی دارد و می‌تواند شرایط بسیار بهتری در فوتبال ایران داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا این بازیکن به عنوان گلر اول جذب کردند،‌تصریح کرد: خیر هر بازیکنی که بهتر باشد درون دورازه قرار میگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.