سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز همراه با جمعی از معاونان خود همراه با سرمربی تیم، بازدیدی از مجموعه شهید کاظمی و تغییرات و اصلاحات انجام شده جهت بهسازی این ورزشگاه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه شهید کاظمی از زمان واگذاری بهره‌برداری آن با پیگیری‌های انجام شده از سوی باشگاه و با کمک نهادهای مختلف و دست‌اندرکاران، مرحله به مرحله به سوی بهسازی و تکمیل امکانات پیش می‌رود تا به وضعیت مطلوب‌تری جهت ارائه خدمات به پرطرفدارترین تیم آسیا برسد.

علی اکبر طاهری امروز همراه با محمد علی ترکاشوند، حسین علیپور و پندار خمارلو برای بازدید از این مجموعه، اقدامات صورت گرفته و دیگر فعالیت‌هایی که باید انجام شود راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از حضور، همراه با برانکو ایوانکوویچ بازدیدی از مجموعه داشت که در جریان آن سرمربی سرخپوشان از پیگیری‌های هیأت مدیره، علی اکبر طاهری و تلاش‌های مسوولان و کارکنان باشگاه و مجموعه برای فراهم شدن امکانات لازم تشکر و قدردانی کرد.

علی اکبر طاهری هم با توجه به اینکه پیگیری‌ها و هماهنگی‌های مربوط به این مجموعه بر عهده مدیر اداری باشگاه است، از تلاش‌های حسین علیپور تقدیر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.