باشگاه استقلال خوزستان از سال قبل با مشکلات مالی روبرو شده و همین مسئله باعث شده چند تن از بازیکنان این تیم در تمرینات حاضر نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال خوزستان که فصل قبل به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید این روزها با مشکلات مالی روبرو شده و بازیکنان این تیم پولی دریافت نکرده‌اند.

بازیکنان فصل قبل حدود ۲۵ درصد از قراردادشان را دریافت نکردند و امسال هم ریالی دریافتی نداشتند. این مشکلات باعث شده تا تعدادی از بازیکنان این تیم تمرینات را تحریم کنند و روز گذشته در محل تمرین حاضر نشدند.

حدود ۶-۷تن از بازیکنان اصلی استقلال خوزستان روز گذشته در تمرین تیمشان شرکت نکردند تا به نوعی اعتراض خود را به شرایط موجود بیان کنند. رحیم زهیوی، فرشاد جانفزا، سالاروند، میثم دورقی، پیمان شیرزادی و عقیل کعبی روز گذشته در تمرین استقلال خوزستان شرکت نکردند.

اعضای استقلال خوزستان از بد قولی مسئولان باشگاه، مدیریت و اعضای هیأت مدیره باشگاه به خاطر عدم توجه تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان ناراحت هستند. البته این شرایط تنها مختص به باشگاه استقلال خوزستان نیست بلکه شرکت گروه ملی که استقلال خوزستان زیر مجموعه آن است با مشکل مالی روبرو است.

بازیکنان استقلال خوزستان از بدقولی مدیران باشگاه، و محمودی رئیس هیأت مدیره بسیار خشمگین شدند به همین خاطر برای رسیدگی به شرایطشان تصمیم گرفتند اعتراض خود را به این شکل بیان کنند.

استقلال خوزستان سال قبل با کمترین منابع مالی به مقام قهرمانی رسید و در شرایطی که امسال این تیم نماینده فوتبال ایران در آسیا است با مشکلات مالی عمده‌ای روبرو شده است. به هر حال استقلال خوزستان امسال یکی از نماینده‌های فوتبال ایران در آسیا است که اگر نتواند این بحران را پشت سر بگذارد ممکن است در بحث اعزام‌ها هم با مشکل روبرو شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.