هافبکی که تا فصل قبل بازیکن بایرن مونیخ بود و اکنون پیراهن بورسیادورتموند را به تن کرده،‌ گفت:ماینس طوری بازی می‌کرد که کار برایمان راحت نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سباستیان روده تا اواخر بهار سال جاری در عضویت بایرنی‌ها بود. او می‌خواست از طریق پرافتخار‌ترین تیم بوندس‌لیگا پیراهن تیم ملی آلمان را به تن کند. اما به این مهم با توجه به دیدگاه‌ خاص پپ گواردیولا، سرمربی سابق مونیخی‌ها نرسید. چرا که مجبور بود پیوسته روی نیمکت بنشیند و منتظر تعویض احتمالی در جریان بازی برای ورود به میدان در دقایقی محدود شود.

روده حالا که پیراهن مشکی و زردپوشان را به تن کرده، امیدوار است به این هدف برسد.

وی بعد از برد ۲ بر یک روز گذشته مقابل ماینس اظهار داشت:خیلی خیلی مهم بود که فصل را با برد شروع کنیم. البته خیلی خوب بازی را آغاز نکردیم.چون ماینسی‌ها طوری بازی می‌کردند که بازی کردن برایمان راحت نباشد. در این حال سریع نمی‌توانستیم وارد فاز حمله شویم.اما آنچه در پایان کسب شد،‌همانی بود که انتظارش را داشتیم. این که به ۳ امتیاز بازی رسیدیم و البته می‌توانیم برای بازی‌های بعدی به این امتیازات اتکا کنیم.

روده ادامه داد: وقتی در زمین بودیم، متوجه شدیم به خاطر گرمای هوا، در مقاطعی جنگندگی کافی نداریم.با این حال بازی با ماینس را دیداری می دانم که تقریبا کاری های خود را در زمین منظم انجام دادیم.

در این مصاف که در ورزشگاه لبریز از تماشاگر زیگنال ایدونا‌پارک انجام شد، پیرامریک آئوبامیانگ در دقایق ۱۷ و ۸۹ گل‌های دورتموندی‌ها را زد.

تک گل میزبان نیز توسط یوشینیوری موتو ۹۰ برای ماینس گل زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.