سرمربی بورسیادورتموند معتقد است تیمش در شرایطی که هنوز به آمادگی کامل نرسیده،‌بر حریف سختکوشی همچون ماینس غلبه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس توخل هم در نخستین هفته از فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آلمان«بوندس‌لیگا»موفق بود. تیم تحت امر او توانست ۲ بر یک در جدال سخت با ماینس برنده شود و ۳ امتیاز ارزشمند روز نخست را به حساب بریزد.

وی بعد از این مصاف خانگی اظهار داشت:امروز مقابل ماینس بیشتر شبیه به ماشینی کوچکی بودیم که حمله می‌کرد و پاس می‌داد. البته هنوز تا یک ماشین درست و حسابی فاصله داریم. اما این حرف را نباید به عنوان نقد مطرح کرد. بلکه از نظر من جنبه تعریف دارد.

توخل افزود:در یک مقطع نسبتا طولانی عصبی نشان دادیم.همینطور فضای پشت خط دفاع ماینسی‌ها را نتوانستیم پیداکنیم. اگر موفق می‌شدیم، قادر بودیم دست به کار گروهی خوبی بزنیم. به هرحال به بردی پرزحمت رسیدیم.

در این مصاف که در ورزشگاه لبریز از تماشاگر زیگنال ایدونا‌پارک انجام شد، پیرامریک آئوبامیانگ در دقایق ۱۷ و ۸۹ گل‌های دورتموندی‌ها را زد.

تک گل میزبان نیز توسط یوشینیوری موتو ۹۰ برای ماینس گل زد.

مسئول فنی مشکی و زردپوشان همچنین ادامه داد:نیمه دوم روی ضدحملات حریف خوب دفاع کردیم.هوشیارتر از قبل در بازی عمل کرده و سرمان را بالا نگه داشتیم. کسب نتیجه خیلی اهمیت داشت. به خصوص که ما در بهترین شرایط آرمانی قرارنداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.