سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه تیم آذربایجان ۶ بازیکن برزیلی دارد، گفت: شکل بازی تیم ملی ازبکستان به آذربایجان می‌خورد و برای همین این بازی تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتسال ایران بعد از تورنمنت تایلند و پیش از بازی تدارکاتی با ازبکستان، گفت: در تایلند چند بازیکن اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. شرایط طوری بود که صلاح دیدیم از این بازیکنان استفاده نکنیم و حتی علی اصغر حسن زاده را به ایران برگرداندیم تا اینجا بهبود یابد.

وی با اشاره به بازی امروز تیم ملی با ازبکستان در مشهد، تاکید کرد: شاکله ازبکستان به روسیه نزدیک است. این تیم می‌تواند تقریبا رقیب مناسبی برای ما باشد! البته شکل بازی کردن آذربایجان (یکی از حریفان ایران در جام جهانی کلمبیا) به ازبکستان می خورد؛ با این تفاوت که آذربایجان بازیکنان دو ملیتی دارد و یک تیم فیزیکی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: ما بعد از بازی با ازبکستان و تا دهم شهریور در مشهد هستیم و سپس در کمپ تیم‌های ملی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی در جام جهانی می تواند از گروهش بالا بیاید، تاکید کرد: ان شاءالله که این اتفاق رخ بدهد. گروه ما سخت است چون قهرمان سه قاره در این گروه قرار دارد.

وی ادامه داد: بازی با تیم ملی اسپانیا دشوار است و نیاز به توضیح ندارد ولی ما انگیزه خاصی برابر این تیم داریم. قطعا تیم ملی اگر شرایط خودش را داشته باشد، پتانسیل دارد که موفق باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفتگویش با رادیو ورزش اظهار کرد: تیم آذربایجان هم دیگر همگروه ما است که در جام ملتهای اروپا ایتالیا را حذف کرده است. آنها ۶ بازیکن برزیلی هم دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.