یک کارشناس فوتبال گفت: کارشناسان خارجی شانس صعود تیم ملی ایران را برای صعود به جام جهانی، زیاد می‌دانند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز پنج‌شنبه تیم ملی با قطر که اولین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ است، گفت: تیم ملی مدتی است که به اردو رفته و اطلاعات زیادی از شرایط تمرینی اردوی این تیم نداریم. این تیم یکی‌، دو بازی دوستانه هم انجام داده که این مسابقات هم پشت درهای بسته بوده است و حریفان ما هم از لیگ‌های دو و سه ایتالیا بوده‌اند و تیم‌های محلی و منطقه‌ای محسوب می‌شدند.

وی افزود: قطر، اما تیم دوره قبل نیست، چند بازیکن با ملیت جدید جذب کرده و نشان می‌دهد که مقدماتی جام جهانی این دوره سخت‌تر و جدی‌تر از گذشته است، بدون دیدن مسابقات نمی‌توان قضاوتی در مورد تیم‌ها داشت، هرچند کارشناسان خارجی معتقدند که تیم ملی فوتبال ایران شانس زیادی برای صعود به جام جهانی دارد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: در بازی‌‌های اول، حریفان ناشناخته هستند، تیم ملی ما هم متحول شده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم ملی در بازی با قطر چه شرایطی دارد. من اطلاعات فنی دقیقی از تیم ملی ندارم و فکر نمی‌کنم کس دیگری هم این اطلاعات را داشته باشد.

مربی اسبق تیم ملی با اشاره به سابقه دیدار با قطر، گفت: در گذشته ما در اکثر مواقع قطر را شکست داده‌ایم، بنابراین این مسئله می‌تواند از نظر روحی به سود ما باشد.

وی در مورد اینکه تماشاگران استقبال خوبی از بازی با قطر خواهند کرد یا خیر، گفت: این مسئله قابل‌پیش‌بینی نیست، اما ان‌شاءالله که تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی برای حمایت از تیم ملی بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.