سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خودمانی با رئیس فدراسیون، نسبت به حریفان تمرینی تیم ملی در ایتالیا انتقاداتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت این تیم از ایتالیا، عصر امروز در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت ایران در حالی برگزار شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی با حضور در تمرین به استقبال ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی رفتند.

بر همین اساس درحالی‌که استارت رسمی تمرین نخورده بود و ملی‌پوشان در حال گرم کردن بدن‌های خود به‌صورت اختیاری بودند، کارلوس کی‌روش به همراه جواد نکونام و اوسیانو کروز به جمع تاج، ساکت و پیروانی رفته و دقایقی در این جمع به صحبت پرداخت.

کی‌روش درحالی‌که دستان نکونام را به‌عنوان مربی جدید تیم ملی در دستانش داشت، با اشاره به این مربی جدید و همچنین پیروانی و کروز به تاج گفت: هم‌اکنون تیم ملی فوتبال ایران از ۳ کاپیتان برخوردار است و این وزن این تیم را بیش‌ازپیش بالا برده است. من از این موضوع بسیار خوشحالم و امیدوارم وزن بالای تیم ملی از این لحاظ در رقابت‌ها پیش رو کمک‌حال بازیکنان و تیم ملی باشد.

اشاره کی‌روش دراین‌بین به پیروانی و نکونام کاپیتان‌های سابق تیم ملی ایران و کروز کاپیتان تیم ملی پرتغال بود.

کی‌روش همچنین به اردوهای تیم ملی در ایتالیا و ایران اشاره کرده و به تاج گفت: امکانات اردو در ایتالیا خوب و راضی‌کننده بود، هرچند که حریفان ضعیفی در این کشور داشتیم و می‌شد با رقبای قدرتمندتری به میدان برویم. بااین‌حال شرایط اردویی در آستانه دیدار با قطر با بازگشت تیم ملی به ایران، در تهران نیز مناسب است و امیدوارم بتوانیم با استفاده از این امکانات پنج‌شنبه گام اول را مقابل قطر محکم برداریم.

تیم ملی در ایتالیا دو حریف تمرینی از سری B این کشور داشت که گویا این حریفان توقع کی‌روش را برآورده نکرده بودند و سرمربی تیم ملی امروز نسبت به این امر مقابل رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کند.

کارلوس کی‌روش در پایان بابت برآورده شدن امکانات و حمایت فدراسیون فوتبال از تیم ملی از تاج و ساکت تشکر کرده و خواستار حمایت‌های بیش‌ازپیش آنها شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )