رئیس فدراسیون فوتبال از نهایی شدن انتخاب برند لباس تیم ملی فوتبال ایران تا فردا خبر داد و گفت: در فوتبال اگر حتی بهترین مربی و بازیکنان را داشته باشید نمی‌توان قول صد درصد بدهید.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تغییر برند البسه تیم ملی فوتبال تا قبل از بازی با قطر و اینکه امیر عابدینی اعلام کرده بود برند جدید جایگزین شده است، گفت: داریم در این خصوص فکر می‌کنیم. امروز یا فردا نهایی می شود که برند لباس تیم ملی چه باشد.

وی افزود: من از روز اول هم گفتم نگران لباس تیم ملی نباشید. لباس تیم ملی آماده است و قطعا بازیکنان با لباس خوبی به زمین می آیند!

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا البسه تیم ملی تا بازی با قطر آماده خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: ان شاءالله تیم ملی با لباس مناسب و خوبی وارد زمین خواهد شد. بازی پنجشنبه است و خیلی نگران نباشید!

تاج در خصوص بازی با قطر هم گفت: ارزیابی ما از شرایط تیم مثبت است. تیم ملی سرحال است و نگرانی جدی ندارد. موانع در حال رفع شدن است. امیدواریم برای بازی با قطر هم ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند!

وی درباره اینکه ظرفیت ورزشگاه آزادی با صندلی های نصب شده دیگر ۱۰۰ هزارنفر نیست، تصریح کرد: منظورم این است که ورزشگاه پر شود. البته نمی خواهیم تماشاگران از سر و کول هم بالا بروند. تیم ملی شرایط خوبی دارد و یکی دو روز دیگر هم از اتوبوس تیم ملی رونمایی خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: البته اتوبوس اصلی تیم ملی در حال ساخت است ولی از اتوبوس فعلی هم رونمایی می‌کنیم.

تاج درباره اینکه آیا فکر می کند تیم ملی بدون دغدغه مجوز حضور در جام جهانی را به دست خواهد آورد یا خیر؟ گفت: فوتبال دغدغه ای نیست. حتی اگر بهترین مربی و کادر و بازیکن را داشته باشید نمی توانید قول صد درصد بدهید ولی ما در تلاش هستیم که به جام جهانی صعود کنیم. همه کشور آماده است. من کمتر چنین فضای بدون تنش و حرف و حدیثی را شاهد بوده ام.

وی در پایان درباره اینکه علی کفاشیان عنوان کرده است سرپرست کمیته فوتسال باقی نخواهد ماند، گفت: کفاشیان اولا مدیر فوتسال آسیا است. این خودش کمک می کند فوتسال ما به بحث آسیا گره بخورد. ایشان سرپرست سازمان لیگ و کمیته فوتسال است. چون زمان کم داشتیم و از سوی دیگر کفاشیان ارتباط خوبی با ترابیان و افتخاری دارد می تواند از قابلیت های فوتسال استفاده کند. همه عزیزانی که دلشان برای فوتسال می سوزد مثل حسین شمس، صادق درودگر و عباس ترابیان و کسانی که دیده ام اظهارنظرهایی از سر دلسوزی دارند کمک کنند فوتسال قابلیت هایش را به نمایش بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.