هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دوست دارد بازی با قطر زودتر شروع شود، گفت: بازیکنان قطری همواره از حضور پرشمار تماشاگران ایرانی در ورزشگاه هراس دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط این تیم، گفت: در اردوی ایتالیا به آمادگی خوبی رسیدیم و امیدوارم این چند روز به هماهنگی کامل برسیم. ما دوست داریم بازی با قطر زودتر شروع شود.

وی افزود: مشکل همیشگی تیم ملی بازی تدارکاتی بوده است که امیدوارم این مشکل برطرف شود. شرایط تیم ملی الان عالی است. امیدوارم روز بازی زودتر برسد و با دست پر از زمین خارج شویم.

هافبک تیم ملی با بیان اینکه بازی مقابل قطر سخت است، گفت: قطری ها شماره های پیراهن بازیکنانشان را حتی در بازی های تدارکاتی عوض می کنند و اجازه نمی د هند خبرنگاران سر تمرین این تیم بروند. البته ما هم زنگ زدیم و از این تیم اطلاعاتی گرفتیم تا بدانیم چه کسانی و با چه سیستمی بازی می کنند.

شجاعی همچنین با اشاره به حمایت هواداران از تیم ملی، تاکید کرد: هواداران همیشه ما را روسفید کرده اند. از مقدماتی ۲۰۰۶ که با تیم ملی بودم، هواداران همیشه از تیم ملی حمایت کردند. من با بازیکنان قطری دوست هستم و می‌دانم که آنها از حضور هواداران در ورزشگاه آزادی می‌ترسند.

وی در پایان در خصوص وضعیت خودش در تیم یونانی هم گفت: شرایط خودم خوب است. با وجود اینکه دو هفته دیرتر از سایر بازیکنان به یونان رفتم ولی بدنسازی خوبی انجام دادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.