مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن می‌گوید که یادش نمی‌آید آخرین بار چه زمانی در یک بازی فوتبال اخراج شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش از دیدار تیم‌های فجرسپاسی و راه‌آهن کارت ITC محسن بیاتی‌نیا از تایلند رسید و این بازیکن که تمرینات خوبی را با راه‌آهن پشت سر گذاشته بود، در بازی هفته چهارم تیمش از ابتدا در ترکیب راه‌آهنی‌ها قرار گرفت. البته اولین حضور بیاتی‌نیا در لیگ دسته اول برای او خوش‌یمن نبود و این بازیکن در دقیقه ۲۵ بازی اخراج شد.

بیاتی‌نیا، مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن درباره ماجرای اخراجش در بازی با فجرسپاسی اظهار داشت: توپ میان من و بازیکن فجرسپاسی به زمین خورد و من زودتر به توپ ضربه زدم، اما در ادامه پایم به بدن این بازیکن برخورد کرد که داور هم متوجه غیرعمد بودن آن شد و به دادن کارت زرد اکتفا کرد. به یکباره داور چهارم که در بیشتر دقایق بازی کنار زمین ایستاده بود به داور گفت اخراجش کن!

وی ادامه داد: باور کنید یادم نمی‌آید آخرین مرتبه‌ای که اخراج شدم چه زمانی بود. این اتفاق هم برایم خیلی عجیب بود که چطور داور بازی که به صحنه نزدیک بود، کارت زرد تشخیص داد، اما تشخیص داور چهارم از بیرون زمین کارت قرمز بود!

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن اعتقاد دارد که تصمیمات داور در بازی با فجرسپاسی به ضرر تیمش تمام شده و در این خصوص گفت: من ۱۷ سال در سطح اول فوتبال ایران بازی کردم و به اندازه خودم مسائل داوری را می‌دانم، اما با احترام به داور بازی باید بگویم تمام اشتباهات او که من آن را غیرعمد می‌دانم، به ضرر تیم ما تمام شد. البته اعتراض هم فایده‌ای ندارد و ما امتیاز کامل بازی را از دست دادیم، در حالی که تیم برتر زمین بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.