دروازه‌بان تیم فوتبال میلان با حضور در فهرست ملی‌پوشان تیم ایتالیا، رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا فهرست ملی‌پوشان فوتبال این کشور را برای حضور در اردوی آتزوری جهت شرکت در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام کرد که در این فهرست نام سه بازیکن جدید، جان لوئیجی دوناروما، سنگربان جوان تیم فوتبال میلان، آندره‌آ بلوتی، مهاجم ۲۲ ساله تورینو و آلسیو رومانیولی، مدافع میلان دیده می‌شود.

دونارومای ۱۷ ساله با قرار گرفتن در فهرست ملی‌پوشان ایتالیا به جوان‌ترین بازیکن تبدیل شد که تا کنون به اردوی آتزوری فراخوانده شده است.

دوران جدید آتزوری پس از مربیگری آنتونیو کونته با یک بازی دوستانه جهت کسب آمادگی برای حضور در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز می‌شود که این بازی برابر فرانسه در تاریخ یک سپتامبر (۱۱ شهریور) برگزار خواهد شد. لاجوردی‌پوشان پس از آن در اولین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ (۱۵ شهریور) در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم ملی رژیم اشغالگر قدس می‌روند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا عبارتند از:

دروازه‌بان‌ها: بوفون (یوونتوس)، دوناروما (میلان) و مارکتی (لاتزیو)مدافعان: آنتونلی، رومانیولی و دی‌شیلیو (میلان)، آستوری (فیورنتینا)، بارتزالی، بونوچی، کیه‌لینی و روگانی (یوونتوس) و اوگبونا (وستهام)هافبک‌ها: برناردسکی (فیورنتینا)، بوناونتورا و مونتولیوو (میلان)، کاندروا (اینتر)، دروسی و فلورنزی (رم)، پارولو (لاتزیو) و وراتی (پاری‌سن‌ژرمن)مهاجمان: بلوتی (تورینو)، اِدر (اینتر)، گابیادینی (ناپولی)، ایموبیله (لاتزیو)، پاولتی (جنوا) و پله (شاندونگ لوننگ).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.