بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: انگار اصلاً برای مسئولان صبا مهم نیست که بازیکن تیم‌شان با مشکلاتی روبرو شده است؛ چراکه اصلاً پاسخگو نیستند.

محمد اوسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شرایطش اظهار داشت: پس از بازی با پرسپولیس و در تعطیلات از کشوری‌فرد اجازه گرفتم تا چشمم را عمل کنم و چند روزی در تمرینات نبودم. پس از آن هم مشکلات چک‌ام به وجود آمد که باعث شد به علت برگشت خوردن چک، ۵-۴ بار به کلانتری بروم.

وی ادامه داد: هیچ کس در باشگاه پاسخگوی ما نیست و آقای کشوری‌فرد که تماس می‌گیریم، پاسخگو نیست و نمی‌دانیم چه کسی باید مشکلات ما را برطرف کند، از روزی که آقای الهامی و صمد مرفاوی در باشگاه حاضر شدند، رابطه خوبی با آنها داشتم. ساکت الهامی به تازگی مصاحبه‌ای کرده که محمد اوسانی به دلیل حاضر نشدن در اردو جریمه می‌شود، در صورتی که من با اطلاع کشوری‌فرد در اردو حاضر نشدم.

این بازیکن ۲۴ ساله، خاطرنشان کرد: مسئولان صبا به‌گونه‌ای با من رفتار می‌کنند که انگار من اصلاً ۳ سال در این باشگاه نبوده‌ام و مثل اینکه اصلاً بازیکن آنها نبوده‌ام. هیچ کس سراغی از من نمی‌گیرد، وقتی مشکلات برای چک‌ام به وجود آمد، آقای دارابی با من تماس گرفت و گفت که چرا در تمرینات حاضر نمی‌شوی، من هم علت آن را گفتم.

اوسانی یادآور شد: وقتی پیگیر مطالبات‌مان می‌شویم، آقای دارابی در واکنش به این مسئله می‌گوید؛ بروید از همان تیم دانشجویان که برای آن بازی می‌کنید، پول بگیرید! این چه طرز صبحت کردن است؟! واقعاً باید این‌گونه جواب ما را بدهند؟! بزرگان تیم صبر و تحمل بیش‌تری دارند اما ما جوانان با مشکلاتی روبرو شده‌ایم، انگار اصلاً برای مسئولان باشگاه مهم نیست که ما با این مشکلات روبرو هستیم‌؛ چراکه اصلا تکلیف ما را مشخص نمی‌کنند، اگر ما را نمی‌خواهند رضایت‌نامه‌مان را بدهند، درحالی که این اتفاق هم رخ نمی‌دهد.

وی افزود: پیش از فصل ۵-۴ پیشنهاد خوب داشتم، اما آنها را قبول نکردم و در تیم صبا ماندم، حالا که با این مشکلات روبرو شدم‌، هیچ کس پاسخگویمان نیست، وضعیت‌مان به گونه‌ای است که حتی نمی‌توانیم به بیرون از خانه برویم و مجبوریم در خانه بمانیم. امیدوارم هرچه زودتر مسئولان به این موارد رسیدگی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.