سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها معتقد است بازی در خانه اتلتیک بیلبائو یکی از دشوارترین دیدارهای پیش‌روی شاگردانش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته دوم لالیگا در دیداری خارج از خانه به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌روند، با حضور در کنفرانس خبری بعدازظهر امروز گفت: اتلتیک بیلبائو در فصل نقل‌وانتقالات دستخوش تغییرات زیادی نشده و تقریباً همان تیم سابق است. به‌هر حال ما باید از بازی در ورزشگاه سن‌مامس لذت ببریم و روی بازی‌مان تمرکز کنیم. در بازی فردا ترکیبی را راهی زمین خواهیم کرد که حاشیه امنیت را برای‌مان به‌‌دنبال داشته باشد.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: بازی در سن‌مامس یکی از دشوارترین بازی‌های ما در راهی که در پیش داریم، خواهد بود. به‌هر حال سن‌مامس ورزشگاه زیبایی است و از بازی در آن لذت می‌بریم.

وی در مورد فصل نقل‌وانتقالات هم اظهار داشت: پیش از این هم گفته‌ام که بازیکنان خیلی خوبی دارم و از آنها راضی‌ام، بنابراین ترجیح می‌دهم در مورد ورودی‌‌ها و خروجی‌های احتمالی صحبت نکنم و تنها در مورد بازیکنانی که دارم، حرف بزنم.

انریکه در پایان با اشاره به دروازه‌بان پیشین خود که پنجشنبه هفته گذشته به منچسترسیتی پیوست، عنوان کرد: کلودیو براوو یک دروازه‌بان و فوتبالیستی حرفه‌ای بود. در حال حاضر هم با سه دروازه‌بان تیمم رابطه خوبی دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.