مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: صحبتی علیه کسی نکردم که غلامرضا بهروان واکنش نشان داد و حرفم کلی بود.

سیامک قلیچ‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  در مورد انتقادهایی که غلامرضا بهروان علیه او مطرح کرده است، گفت: بنده علیه کسی صحبت نکردم و اگر موضوعی را در انتقاد به اظهار نظرها به برگزاری بازی با پرسپولیس خارج از تبریز مطرح کردم کلی است و خطابم با بهروان نبوده است.

وی افزود: برای بهروان احترام زیادی قائلم و خطابم فقط او نبوده است. این نوع اظهار نظر کردن دور از شان بهروان است. حرفی که من و سایر عوامل تراکتورسازی می‌زنیم بر اساس قانون و حق‌مان است. هیچ وقت خواسته‌ای خارج از عرف نداشتیم. طبق قانون حق‌مان که میزبانی در تبریز است را می‌خواهیم و فقط در تبریز به میدان می‌رویم.

مدیررسانه‌ای تراکتورسازی در پایان، تصریح کرد: همانطور که سه بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار کردیم خواهان برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس هم در این مکان هستیم. وقتی دربی تبریز در این ورزشگاه برگزار شد، برگزاری دیدار پرسپولیس هم مشکلی به وجود نمی‌آید. ما فقط حق‌مان را خواستیم و نمی‌دانستیم در صورت استیفای حق با واکنش روبرو می‌شویم. با این وجود روی برگزاری بازی در تبریز مصر هستیم و طبق قانون فقط در خانه میزبان پرسپولیس خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.