اتاق بازرسی کمیته اخلاق صلاحیت سعود المهندی رقیب اصلی کفاشیان در انتخابات شورای فیفا بررسی مجدد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان، نائب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که یکی از ۴ کاندیداهای انتخابات شورای فیفا است رقیب اصلی خود را در آستانه رد صلاحیت می‌بیند.

سعود المهندی، نائب رئیس فدراسیون فوتبال قطر که یکی از ۴ کاندیدای آسیا برای نشستن بر کرسی شورای فیفا بود و رقیب اصلی کفاشیان است بنا به گزارش فدراسیون قطر در آستانه رد صلاحیت است.

فدراسیون فوتبال قطر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اتاق بازرسی کمیته اخلاق فیفا بر روی صلاحیت سعود المهندی، نائب رئیس فدراسیون قطر و یکی از کاندیداهای شورای فیفا تحقیق مجدد می‌کند تا صلاحیتش را بررسی کند.

فدراسیون قطر این اقدام اتاق بازرسی فیفا را به دور از انتظار دانست زیرا مهندی از هر اتهامی مبرا است و آنها کاملا از او پشتبانی می‌کنند.

سعود المهندی رقیب اصلی کفاشیان در شورای فیفا است و پیش از این صلاحیت او از سوی فیفا احراز شده بود. در صورت رد صلاحیت این کاندیدا آراء کشورهای عربی به طرف کفاشیان سرازیر خواهد شد زیرا پیش از این فدراسیون عراق و فلسطین اعلام کرده بودند که آراء آنها برای نماینده قطری خواهد بود.

در صورت رد صلاحیت کاندیدا قطری کفاشیان باید با ژانگ جیان از چین و زین الدین نورالدین از سنگاپور برای تصدی بر دو کرسی شورای فیفا رقابت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.