«هری کین» معتقد است که تاتنهام برای آینده وضعیت ایده آلی دارد و او می تواند تمام دوران بازی اش را در این باشگاه سپری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کین» فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس ۲۵ گل به ثمر رساند تا تاتنهام در جایگاه سوم قرار بگیرد اما وی در این فصل هنوز گلی به ثمر نرسانده است. این مهاجم ۲۳ ساله با چهار امتیازی که آنها از دو بازی ابتدایی فصل کسب کرده اند، به آینده تیمش خوشبین است.

«کین» پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول در روز شنبه، گفت: دوست دارم اینجا بمانم. در حال حاضر باشگاه در بهترین شکل خود به سر می برد و قصد داریم تا زمانی که منظره ای از باشگاه وجود دارد و کهنه نشدیم، به عنوان یک باشگاه پیشرفت کنیم. اکنون ما بازیکنانی جوان و مهیج، سرمربی بزرگ، زمین تمرینی عالی و یک استادیوم در حال ساخت داریم. دوست دارم مابقی فوتبالم را اینجا سپری کنم. فقط باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

با اضافه شدن منچستریونایتد و چلسی به جمع مدعیان، تاتنهام این فصل وظیفه سنگینتری نسب به فصل گذشته دارد.

«کین» در این باره گفت: می خواهیم بهتر از فصل پیش باشیم. ما از هیچ تیمی، هیچ بازیکنی و هیچ یک از مربی ها نمی ترسیم. به توانایی مان ایمان داریم. اینجاییم که بار دیگر برای قهرمانی بجنگیم. تیم‌ها زمانیکه احساس می کنند به تغییرات نیاز دارند، بازیکن می خرند و مربی عوض می کنند. مربی ما اینچنین احساسی نکرد. وی با تیمش خوشحال بود. دو بازیکن بزرگ به تیم اضافه کرد و ما خوشحالیم. هر سال بهتر می شویم ولی باید فقط تمرکز کنیم. صحبتهای زیادی درباره منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، مربی ها و بازیکنان جدید وجود دارد و خوشحالیم که مردم در مورد آنها حرف می زنند. ما فقط آنچه هر هفته انجام می دادیم را تکرار می کنیم.

تاتنهام «وینسنت جانسن» را برای ایجاد رقابت با «کین» جذب کرده است.

وی در مورد این بازیکن هلندی گفت: فوق العاده است. او خیلی شایسته تیم است و دقیقاً همانی است که ما نیاز داشتیم. می توانیم کنار هم بازی کنیم، یا برخی مواقع یکی از ما بازی کند. او متناسب با سیستمی است که تیم ما بازی می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.