سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در مورد شایعه جلوگیری از اعزام تیمش به بحرین، گفت: این مسئله‌ای فرا فدراسیونی است و من نمی‌توانم در مورد اعزام تیم به بحرین اظهار نظری کنم.

امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد شرایط تیم ملی جوانان در اردوی رامسر، گفت: از روز چهارشنبه به رامسر آمدیم. یک تورنمنت در کشور چین در پیش است. در اردوی رامسر سعی کردیم بازیکنانی را که در لیگ برتر شاغل نیستند را دعوت کنیم. تمرینات بسیار خوب است و کارمان را با برگزاری سه جلسه تمرین در روز دنبال میکنیم. این آخرین فرصت بدنسازی ما قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی افزود: در تمرین نوبت صبح تمرینات هوازی و قدرتی را انجام می‌دهیم. در تمرینات میان روز تخصصی و در نوبت عصر تمرینات تاکتیکی را برگزار می‌کنیم. کار را با قدرت دنبال می‌کنیم. ۱۵ شهریور عازم تورنمنت چین می‌شویم. امیدوارم در این سفر بازیکنان لیگ برتری و لیگ دسته اولی را در اختیار داشته باشیم و با تمام نفرات عازم شویم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که آیا با خواسته آنها برای استفاده از تمام بازیکنان برای اعزام به چین موافقت کردند، گفت: بدون شک تیم‌های لیگ برتری به بازیکنان خود نیاز دارند و حتی حق دخالت هم برای خودم قائل نیستم که بخواهم اظهار نظری در این مورد داشته باشم. به خودم اجازه نمی‌دهم که حتی اظهار نظری در مورد تیم‌های لیگ برتری داشته باشم. هر مربی شرایط خاصی برای تیمش در نظر می‌گیرد. از مربیان خواهشی دارم و آن خواهش این است که بپذیرند تیم ملی جوانان هم یکی از نماینده‌های ایران است. از آنها می‌خواهم بپذیرند که این تنها تورنمنتی است که می‌توانیم در آن محک خوبی بخوریم و تمام بازیکنان کنار هم باشند

پیروانی یاد آور شد: ممکن است یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان به عنوان یکی از بازیکنان تمرینی خوب در باشگاه‌های لیگ برتری به حساب بیاید. به طور مثل تیم‌های لیگ برتری که بازیکن تیم ملی جوانان دارند روی این فرد به عنوان بازیکن هجدهم، نوزدهم یا بیستم حساب باز کنند. این بازیکن برای ما جزو یازده نفر اصلی است و در تنهاترین تورنمنتی که می‌توانیم این نفرات را کنار یکدیگر داشته باشیم سفر به چین است. از دوستان عزیز لیگ برتری و مسئولان فدراسیون خواهش می‌کنم تمهیداتی در نظر بگیرند تا بتوانیم در تورنمنت چین از تمام نفرات تیم استفاده کنیم. اگر قرار باشد که در تورنمنت چین بدون بازیکنان لیگ برتری حاضر شویم برایمان سودی نخواهد داشت. بازیکنان لیگ برتری تیم ملی جوانان در سه هفته پایانی لیگ قبل از تعطیلات یک دقیقه هم به میدان نرفتند. اگر قرار است این نفرات روی نیمکت باشند بهتر است که به تیم ملی جوانان بیایند و بازی کنند. اگر با تیم دوم به چین برویم و سپس در مسابقات از تیم دیگر استفاده کنیم این مسئله برایمان مشکل ساز می‌شود. امیدوارم همکاری لازم صورت بگیرد و بتوانیم از تمام پتانسیل‌مان در مسابقات استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان، در مورد شایعه اینکه احتمال دارد به دلیل مشکلات امنیتی تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین اعزام نشود، خاطرنشان کرد: این بحثی نیست که من بخواهم رویش فکر کنم. همیشه از برادر عزیزم غلامحسین پیروانی یاد گرفتم که روی مسائلی که در آن دخیل نیستیم و نمی‌توانیم تغییری در آن حاصل کنیم اظهار نظر نکنم. این موضوع فرا فدراسیونی و تصمیمات کشوری است که ما اجازه ورود به آن را نداریم. وظیفه داریم که تیم‌مان را به بهترین شکل آماده کنیم. صحبت در این مورد فقط باعث می‌شود که تمرکزمان برهم بخورد به همین خاطر توجهی به این موضوعات نمی‌کنیم. تیم‌مان را برای شرکت در مسابقات آماده می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم تیم را اعزام کنیم و در نهایت با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر عازم مسابقات شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.