سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: متأسفانه ما هنوز برای حضور در مسابقات المپیک آسیایی که یک ماه دیگر برگزار می‌شود بلاتکلیف هستیم.

محمدحسین میرشمسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،‌در خصوص قهرمانی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما برای آمادگی و حضور در مسابقات المپیک آسیایی که یک ماه دیگر در ویتنام برگزار می‌شود، در تورنمنت قهرمانی آسیا شرکت کردیم.

وی ادامه داد: اولین تجربه مربی‌گری خود را مقابل تیم‌های آسیایی کسب کردم و تلاشمان این بود که در بین ۸ تیم برتر آسیا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و مقابل رقبای قوی چون ژاپن و عمان توانستیم با اقتدار حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مورد برگزاری رقابت‌های المپیک آسیایی اظهار داشت: ما برای حضور در تورنمنت قهرمانی آسیا هم تکلیفمان در روزهای آخر مشخص شد متأسفانه هنوز برای حضور در المپیک‌های آسیایی بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم در این مسابقات قرار است شرکت بکنیم یا خیر،‌امیدوارم مسئولان هر چه زودتر در این باره تصمیم بگیرند تا ما هم بتوانیم شرایط را برای تیم ملی مهیا کنیم تا از قهرمانی خود دفاع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.