مدیر تیم‌های ملی و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال خواستار این شد که همه از تیم ملی در بازی با قطر حمایت کنند تا عشق به میهن در این بازی متجلی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ساکت که به‌دلیل قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام قاره آسیا به استقبال اعضای این تیم رفته بود، اظهار داشت: یکی دیگر از موفقیت‌های فوتبال ساحلی ایران در استمرار موفقیت‌های پردامنه این تیم رقم خورد و ساحلی‌بازان ما توانستند در بین هشت تیم برتر آسیا مقام قهرمانی را با قدرت کسب کنند، ضمن اینکه عنوان بهترین دروازه‌بان به پیمان حسینی و بهترین بازیکن و آقای گل مسابقات هم به اکبری رسید که این سه عنوان می‌تواند سند افتخار دیگری برای فوتبال ساحلی ایران باشد.

وی افزود: ورزش فوتبال ساحلی اکنون بسیار گسترده شده است. معمولاً این رشته مورد علاقه کسانی است که با دریا و ساحل همجواری دارند. با این حال ما در کشورمان در استان‌هایی شاهد پیشرفت فوتبال ساحلی هستیم که نه‌تنها کنار بندر نیستند، بلکه استان‌های کویری محسوب می‌شوند. این علاقه‌مندی نشان می‌دهد که بهره‌وری در فوتبال ساحلی بالا بوده است. این امر حاصل زحمت افرادی است که در سالیان اخیر در فوتبال ساحلی تلاش کرده‌اند. فدراسیون فوتبال هم در تلاش است که فوتبال ساحلی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. فوتبال ساحلی آنقدر موفقیت بین‌المللی در سطح آسیا و جهان کسب کرده که نیاز است بیشتر آن را مورد توجه قرار بدهیم.

مدیر تیم‌های ملی و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: تیم ملی پس از اردوی موفقیت‌آمیز ایتالیا از امروز در تهران تمرینات خودش را دنبال خواهد کرد تا برای دیدار روز پنجشنبه، ۱۱ شهریورماه آماده شود. ما در ورزشگاه آزادی منتظر یک همایش و حمایت ملی خواهیم بود که در این راستا از باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سایر باشگاه‌ها کمک گرفته‌ایم تا هواداران حضور خوبی در ورزشگاه داشته باشند. باید در اولین قدم شرایط و حمایت خوبی از تیم ملی صورت بگیرد و آنچه مهم و قابل تعمق است، اینکه مردم و رسانه‌ها نه به‌عنوان یار دوازدهم، بلکه به‌عنوان یار اول تیم ملی باید در کنار تیم ملی باشند. از رسانه‌ها، صداوسیما، مردم و همه می‌خواهیم که با حمایت از تیم ملی عشق و علاقه‌شان را به ایران نشان بدهند و عشق به میهن در بازی با قطر متجلی شود.

ساکت ادامه داد: حضور حماسی مردم در ورزشگاه اتفاق ویژه‌ای برای حمایت از تیم ملی است. همچنین می‌خواهیم از همه گویش‌های کشور نوازندگانی را در ورزشگاه داشته باشیم و در یک برنامه ویژه با سازهای محلی، یک کارناوال موسیقی برای حمایت از تیم ملی به راه بیندازیم. در راستای این برنامه‌های با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم جلساتی داشته‌ایم و قرار است تدارک ویژه‌ای انجام شود تا برای حضور هواداران تبلیغاتی صورت بگیرد و تشویق تیم ملی هم با هماهنگی انجام خواهد شد.

وی درباره برگزاری تمرینات تیم ملی در تهران و اینکه قرار است تمرینات در کدام زمین انجام شود، خاطرنشان کرد: با همکاری سرپرست ورزشگاه آزادی هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است. باید از آقایان مدبر، طباطبایی، مسئولان وزارت ورزش و... هم تشکر کنم که ورزشگاه آزادی را به‌خوبی برای این بازی آماده کرده‌اند. طبقه دوم ورزشگاه نیز تکمیل شده و همه چیز برای برگزاری بازی ایران و قطر در ورزشگاه آزادی فراهم شده است. تمرینات تیم ملی هم دو روز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و دو روز هم در زمین پژوهشگاه صنعت نفت تمرین خواهیم کرد. زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی هم شرایط تمرین کردن را دارد، اما طبق تصمیمات دو روز در ورزشگاه آزادی و دو روز در زمین پژوهشگاه تمرین می‌کنیم.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا قرار است از مسئولان عالی‌رتبه هم کسی برای حمایت از تیم ملی در تمرینات یا در بازی حضور داشته باشد، گفت: در این زمینه، مرتباً در حال هماهنگی و برگزاری جلسات هستیم. یک حمایت همه‌جانبه باید از تیم ملی در همه بخش ها صورت بگیرد. اعضای دولت تدبیر و امید هم حمایت‌های مادی و معنوی خود را انجام خواهند داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.