رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ما در مسابقات آسیا عملکرد خوبی داشت و با شکست مدعیان و کسب عنوان قهرمانی، گل کاشت.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی و قهرمانی در مسابقات آسیایی، گفت: بعد از آنکه «اوکتاویو» از تیم ملی فوتبال ساحلی رفت و میرشمسی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردیم، یکسری مقاومت‌هایی صورت گرفت و خیلی‌ها از این تصمیم ما انتقاد کردند ولی خوشبختانه میرشمسی جواب اعتماد ما را داد و تیم هم در مسابقات آسیایی گل کاشت.

وی افزود: ما پیش بینی می‌کردیم که تیم فوتبال ساحلی ایران یکبار دیگر درخشش خود را تکرار کند و نشان بدهد که موفقیت‌هایش اتفاقی نبوده است. کادر فنی فوتبال ساحلی و در راس آن میرشمسی بدون حاشیه بودند و در فضایی دوستانه حد توان بازیکنان را به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تاکید کرد: میرشمسی رابطه خوب و دوستانه‌ای با بازیکنان دارد و می‌تواند از بالاترین درجه غیرت بازیکنان از طریق این ارتباط، بهره بگیرد. مطمئنیم فوتبال ساحلی می‌تواند این روند را ادامه بدهد و یکی از تکیه گاه‌های افتخارآفرین فدراسیون باشد.

ترابیان در ادامه درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند هم گفت: از نظر نتیجه گیری عملکرد خوبی در تایلند نداشتیم ولی برای ما نتیجه خیلی مطرح نبود. شناخت نقاط ضعف در این تورنمنتها اهمیت بیشتری دارد. باید اذعان کرد که در بعضی نقاط ضعفهایی داریم. به عنوان مثال در بازی با تایلند، روی ضربات ایستگاهی گل هایی خوردیم که باید این ضعف را ترمیم کرد.

وی ادامه داد: ما در جام جهانی با تیم‌های قدرتمندی همگروه هستیم. بازی با اسپانیا که نیازی به توضیح ندارد. مراکش هم دیگر تیم قدرتمند گروه ایران است که این اواخر پرتغال به سختی آنرا شکست داده است. باید حتما با ترمیم نقاط ضعف، با اقتدار در مرحله مقدماتی حضور داشته باشیم. البته مطمئنا با بازگشت بازیکنان مصدوم، بخش اصلی مشکلات برطرف خواهد شد.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که آیا برای مسابقات جام جهانی به کلمبیا سفر می‌کند یا خیر؟ گفت: بله من خودم کنار تیم ملی فوتسال هستم. امیدوارم آنجا برای تیم ملی دلگرمی باشد. البته باید در بعضی از کارگاه‌ها هم حضور فعال داشته باشیم که خودم در این کارگاه‌ها حضور خواهم داشت.

وی در پایان درباره احتمال سفر سیدرضا افتخاری رئیس سابق کمیته فوتسال به کلمبیا هم تاکید کرد: از این موضوع خبر ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.