هافبک تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه تیمش در این فصل بدنبال دستیابی به اهداف بزرگی است، گفت: همه تلاشمان را بازیکنان و کادر فنی بکار می گیریم تا به آن هدف‌هایی که داریم دست پیدا کنیم.

مهرداد کفشگری در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با عملکرد تیم فوتبال پدیده در چهار هفته ابتدای لیگ برتر گفت: در چهار مسابقه ابتدایی تیم ما عملکرد خوبی داشت و تقریبا توانستیم عملکرد خوبی را نیز از خودمان به نمایش بگذاریم.

وی درباره اینکه تعطیلات به ضرر تیم فوتبال پدیده خواهد بود یا به نفع این تیم؟ تصریح کرد: من بازیکن این تیم هستم و کادر فنیمان بهتر می تواند در رابطه با این مسئله اظهار نظر کند اما ما در این تعطیلات سعی می کنیم به بهترین نحو تمریناتمان را انجام دهیم تا با شروع دوباره لیگ با قدرت بیشتری در میادین حاضر شویم.

هافبک تیم فوتبال پدیده در خصوصاینکه از عملکرد خودش در این چهار هفته ابتدایی رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: به هر حال تمام تلاشم را کردم تا خواسته های کادر فنی را در زمین عملی کنم و از البته تمام تلاشم را بکار می گیریم تا در بازیهای باقیمانده نیز عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم که کادر فنی نیز از من رضایت داشته باشد.

کفشگری تصریح کرد: پدیده امسال تیم خوبی است و بازیکنان خوبی نیز دارد. کادر فنی خوبی نیز در این تیم حضور دارد و تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا بتوانیم رضایت کادر فنی را کسب کنیم. ما اهداف بزرگی داریم و تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا به آن دست پیدا کنیم.

هافبک پیشین پرسپولیس در رابطه با عملکرد سرخپوشان نیز در ۴ هفته ابتدایی لیگ گفت: خوشبختانه پرسپولیس الان توانسته در صدر جدول با ۱۰ امتیاز حضور داشته باشد. من هم از صدرنشینی این تیم محبوبم خوشحالم و برای پرسپولیسی ها نیز آرزوی موفقیت می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.