بعد از یکی دو هفته گمانه‌زنی درباره آینده هافبک فرانسوی PSG، اکنون مشخص شده است که او به دوران بازیگری‌اش در پاریس ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شایعه انتقال بلیز متویدی پایان داد و اعلام کرد که این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی قراردادش را با قهرمان لوشامپیونه تمدید خواهد کرد.

متویدی تا سال ۲۰۱۸ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد اما یوونتوس او را برای پرکردن جای خالی پوگبا که راهی منچستریونایتد شده، در نظر گرفته بود که البته دیگر باید قید او را بزند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این خصوص به نشریه پاریسین گفت: اعلام می‌کنم که متویدی از ما جدا نمی‌شود و در حقیقت ما قراردادش را تمدید خواهیم کرد. من همیشه خواهان ماندن او بودم چون بازیکنی است که می‌تواند برای سایر هم‌تیمی‌هایش یک الگو باشد. متویدی همیشه با تمام توانش برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند. او در زمین بازی همیشه با تمام توانش کار می‌کند و برای باشگاه ما یک الگو است.

پیش از این گفته می‌شد که پاری‌سن‌ژرمن برای فروش متویدی ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد در حالی که یوونتوس بیشتر از ۲۲.۵ میلیون یورو حاضر نیست بپردازد. در همین حال شبکه مدیاست پرمیوم اعلام کرده که در قرارداد جدید پاری‌سن‌ژرمن حقوق او به هشت میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.