اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر برای بازی با تیم ایران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر اسامی بازیکنان این تیم برای بازی با ایران را اعلام کرد که این اسامی به شرح زیر است:

کلود امین، خالد مفتاح، احمد یاسر محمدی، محمد موسی، عبدالرحمن محمد، إسماعیل محمد، لویس مارتن، محمد عبدالله تریسور، محمد مونتاری، کریم بوضیاف، المعز علی از تیم لخویا، وحسن الهیدوس، سعد الشیب، عبدالکریم حسن، علی أسد، محمد کسولا، پیدرو میگوئل از تیم السد، سباستیان سوریا، عمر باری، رودریگو تاباتا، أحمد علاء از تیم الریان، عبدالرحمن أبکر، وأحمد عبدالمقصود و أبوبکر از الجیش، بوعلام خوخی از العربی، مشعل عبدالله از الأهلی و اکرم عفیف از تیم خیخون اسپانیا.

در فهرست تیم قطر اسامی بازیکنان تیم السد، العربی و الاهلی دیده می‌شود که همبازیان مرتضی پورعلی گنجی، اشکان دژاگه و پژمان منتظری در لیگ ستارگان قطر هستند. همچنین بازیکنان ملی پوش الریان و لخویا هم سابقه بازی در ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در اولین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه یازدهم شهریورماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.